NIE w sprzedaży
Spraw, żeby klient zaczął od Ciebie kupować, a nie Ty jemu sprzedawać
Obawa przed odmową paraliżuje Cię i nie pozwala zacząć działać?
Składasz ofertę za ofertą i ciągle słyszysz „nie”?
Od ponad 12 lat zajmuję się sprzedażą. Odbyłem tysiące rozmów handlowych. Przetestowałem w tym czasie setki technik i strategii sprzedażowych i stopniowo wyłaniałem z nich te najskuteczniejsze. Musiałem również nauczyć się jak radzić sobie z „NIE” oraz tym, co najczęściej hamuje nas przed działaniem: obawą przed usłyszeniem „NIE”. Dzięki temu dzisiaj już wiem, jak usiąść z klientem, porozmawiać z nim, na końcu dać mu pełne prawo do tego aby samodzielnie podjął decyzję i nawet jeżeli powie mi „nie”, nie ma to wpływu na moje samopoczucie. Bogate doświadczenie pozwala mi również obserwować co się dzieje na rynku – rozpoznaję mechanizmy, które działają dobrze i te które nie działają, a mimo to są stosowane przez bardzo wielu sprzedawców. Dlatego właśnie zdecydowałem się stworzyć ten kurs.
Jako sprzedawca na pewno znasz to uczucie frustracji, gdy pomimo wprost żelaznych argumentów spotykasz się z odmową lub gdy klient jeszcze nie znając oferty z góry nie jest nią zainteresowany. Dlatego w trakcie kursu pokażę Ci dwa schematy sprzedaży – jeden, który nie jest zbyt skuteczny, a pomimo tego stosuje go 99% sprzedawców, oraz drugi, którego sam używam i który sprawi, że to klient zacznie od Ciebie kupować, a nie Ty jemu sprzedawać. Poznasz również dwa pytania, których nigdy nie zada Ci Twój klient, a na które musisz odpowiedzieć zanim zaczniesz sprzedaż. To oczywiście tylko początek, przygotowałem dla Ciebie znacznie więcej.
Dzięki „NIE w sprzedaży”:
- znacznie poprawisz swoje wyniki sprzedażowe
- dowiesz się dlaczego niektórzy sprzedawcy od samego początku skazani są porażkę
- poznasz pytania, które nigdy nie padną z ust klienta, a od których zależy wynik Twojej sprzedaży
- pozbędziesz się strachu przed odmową
- poznasz 3 główne powody odmowy oraz sposoby na ich przeciwdziałanie
- poznasz strategie dzięki, którym pozbędziesz się zbędnego napięcia i stresu
- nauczysz się jak stworzyć trwałą i pełną zaufania relację z klientem
Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?
Dla sprzedawców,
którzy:
- chcą podnieść swoje wyniki sprzedaży
- pragną pozbyć się ciągłej frustracji i stresu
- chcą nawiązać trwałą i pełną zaufania relację z klientem
- chcą zwiększyć swoją efektywność
- pragną pokonać strach przed odmową
- dążą do tego, aby zadowoleni klienci sami przyprowadzali nowych klientów
- stawiają na praktyczne i skuteczne rozwiązania
Kto prowadzi to szkolenie?
Paweł Mazur, sprzedawca z wieloletnim doświadczeniem. Obecnie członek zarządu w ANG Biznes SA i Master Trener w STRUCTOGRAM® Polska. Swoją wiedzę zdobył poprzez lata praktyki oraz uczestnicząc w szkoleniach takich osób jak: T. Harv Eker, Tony Gordon, Blair Singer, Tony Robbins, Brian Tracy i Mariusz Szuba. Pasjonuje się crossfitem, wystąpieniami publicznymi i piłką nożną.
Podobne szkolenia
Jak kupować?
Zapłać online a natychmiast uzyskasz dostęp do szkolenia!- Zaloguj się lub załóż konto.
- Wybierz sposób płatności.
- Dokonaj płatności online.
- Oglądaj szkolenie w przeglądarce lub pobierz na dysk!
Gwarancja satysfakcji
Wszystkie zakupy są objęte gwarancją satysfakcji. Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, zwrócimy Ci pieniądze. Więcej