Szkolenia > Biznes
Podsumowując, w tym programie szkoleniowym zdobędziesz
praktyczną, konkretną, niezbędną wiedzę związaną z Twoim sklepem
internetowym.
Jak stworzyć dobrze sprzedający sklep internetowy?
„Jak stworzyć dobrze sprzedający sklep
internetowy?”
Jesteś osobą, która stawia na rozwój? Pytam,
ponieważ nie jest to propozycja dla osób pozbawionych ambicji. Jest ona
skierowana do tych, którzy chcą iść naprzód!
Taki właśnie byłem, gdy zakładałem firmę. Chciałem
się rozwijać. Czułem ogromny entuzjazm, czułem, że mogę wiele. Niestety
rzeczywistość okazała się brutalna. Już od początku mój biznes
napotykał na spore problemy.
Moja historia jest zupełnie zwyczajna. Może podobna do
Twojej? Wszystko zaczęło się 8 lat temu, gdy założyłem agencję
reklamową.
Trudne początki własnego biznesu
Nawet nie miałem gdzie zarejestrować firmy. Nikt z rodziny
nie chciał udostępnić mi adresu. Obawiali się, że Urząd Skarbowy będzie
do nas przychodził na kontrole!
W kieszeni miałem kilkaset złotych. Mój pierwszy
system CMS do strony internetowej kosztował 300 zł. Był totalnym niewypałem.
Wtedy myślałem, że wiem dużo na temat biznesu...
Dziś, ponad 3.6 miliona złotych później, mogę
powiedzieć: nie wiedziałem nic. Szkoda, że nie miałem przed sobą
propozycji, jaką Ty teraz widzisz, aby uczyć się na cudzych błędach, a
także cudzych sukcesach!
To powinno Cię zainteresować
Szybko poczułem, że wiedza wyniesiona ze szkoleń i
studiów jest teoretyczna. Nie była przydatna w zmaganiach z
rzeczywistością.
Biznes jest wyzwaniem. Ale także źródłem, z
którego czerpiemy wiedzę. Minęło kilka lat. Wysłuchałem niezliczonej
liczby szkoleń na temat marketingu, reklamy, psychologii, internetu,
sprzedaży...
Wszystko to okupione było dużym nakładem czasu. Ale
także dużym nakładem finansowym rzędu kilkudziesięciu tysięcy złotych,
które wydałem na szkolenia i książki.
Doszedłem do wniosku, że wiele z oferowanych pozycji
dotyczących reklamy jest niezadowalających. Pewnie Ty również widzisz,
że wiele pomysłów okazuje się trudnych do zastosowania. Albo nie
przynoszą rezultatów.
Dotarcie do przydatnych informacji oznacza przebijanie się
przez teoretyczny bełkot. Może on być niezrozumiały. Co gorsza nic
konstruktywnego z niego nie wynika.
Czy wiesz jak kosztowne jest uczenie się na własnych
błędach?
Skorzystaj z mojego doświadczenia. Mam za sobą liczne
próby zastosowania idei podawanych na szkoleniach. Część z nich była
fiaskiem. Niektóre okazały się fenomenalne!
Próbowałem także wprowadzać całkowicie nowe,
własne pomysły. Jedne okazywały się rewelacyjne. Inne koncepcje były
błędne. Ze wszystkiego wyciągałem wnioski.
Lepiej będzie dla Ciebie, jeśli nauczysz się marketingu i
reklamy na moich błędach i sukcesach. Dzięki temu zaoszczędzisz sobie i
nerwów, i pieniędzy.
Rozwiązałem dla Ciebie problem: jak skutecznie radzić
sobie na rynku? Przetestowałem to najpierw na własnej skórze, aby dać
Ci konkret, a nie teorię. Dzięki temu moja firma jest teraz na etapie
dynamicznego rozwoju. Chcę Ci przekazać wiedzę, doświadczenie oraz postawy.
Wszystko po to, aby Twoja firma wkroczyła na szybką drogę rozwoju i abyś
uniknął kosztownych błędów.
Skąd pomysł na te nagrania
Opublikowałem na naszym blogu prośbę o zadawanie nam
pytań dotyczących promocji i reklamy w Internecie. Wypowiedziało się
kilkadziesiąt osób, zadając mnóstwo pytań. Wybrałem 47
najbardziej konkretnych, przydatnych, praktycznych tematów.
Następnie uporządkowałem je i nagrałem swoje odpowiedzi
w oparciu o wiedzę i kilkuletnie, praktyczne doświadczenie w prowadzeniu
własnej agencji reklamowej. Uprzednio dokładnie się do nich przygotowałem -
nie są to spontaniczne rady, lecz precyzyjnie przygotowane wykłady na
zadany temat. Pytania zadawały osoby takie jak Ty. A być
może to Ty jesteś jedną z osób, na których pytanie
odpowiedziałem?
Tak powstała…
To potężny przewodnik po marketingu internetowym dla
każdej małej firmy...
Czy zdajesz sobie sprawę z tego jak duże ryzyko ponosisz
nie znając tych zagadnień? Szczerze współczuję przedsiębiorcom
działającym w Internecie bez tej wiedzy i doświadczeń, jakie już niedługo
przekażę Tobie. Będziesz dzięki nim na wygranej pozycji. Twoja konkurencja
nie będzie wiedziała, co ją trafiło…
Co dokładnie zawiera pakiet o sklepie
internetowym?
W tym miejscu możesz zakupić moduły z kompleksowego
szkolenia Wielka Księga Promocji w Internecie dotyczące podniesienia
skuteczności Twojego sklepu internetowego. Są to odpowiedzi na często
pojawiające się pytania, które dotyczą promowania i sprzedaży w
sklepie internetowym oraz walki konkurencyjnej z innymi sklepami. Lista
tematów:
1) Jak promować i sprzedawać produkty w sklepie
internetowym?
|
|
2) Co zrobić, jeśli konkurencja podszywa się pod Twój
wizerunek i kopiuje Twoje pomysły?
|
|
3) Jak odróżnić się od
konkurencji?
|
|
4) Jak znaleźć klienta w
Internecie?
|
|
|
Dlaczego warto zainwestować w szkolenie: Jak stworzyć
dobrze sprzedający sklep internetowy?
Zdobywanie wiedzy o promocji i reklamie jest czasochłonne i
kosztowne. Dotarcie do potrzebnych informacji to w praktyce wiele dni szkoleń i
góry przeczytanych książek. Jeżeli nie masz czasu na czytanie
książek i przerabianie wszystkich ważnych szkoleń to...
Mam propozycję, która ułatwi Tobie to zadanie.
Zapytałem swoich Czytelników: czego najbardziej chcą dowiedzieć się o
sklepach internetowych? Reakcja była natychmiastowa i ze wszystkich zgłoszeń
ułożyłem listę najważniejszych pytań.
Następnie przygotowałem się i nagrałem na nie swoje
odpowiedzi.
Oszczędzisz dużo czasu i pieniędzy
Szkolenie: „Jak stworzyć dobrze sprzedający sklep
internetowy?” oznacza dla Ciebie niższe koszty zdobycia wiedzy potrzebnej
do rozwoju firmy. Zapłacisz za nie mniej, niż gdybyś musiał kupić
dziesiątki książek i spędzić kilka weekendów na szkoleniach.
Odpada czas dojazdów na szkolenia na żywo, koszty
benzyny i noclegów. A co najważniejsze: oszczędzisz na kosztownych
błędach popełnianych w zarządzaniu sklepem internetowym, a takie błędy
naprawdę mogą uderzyć po kieszeniach.
Wreszcie oszczędzisz na utraconych korzyściach. Związane
są one z tym, że przez nieprzyjazny sklep internetowy klient rzadko od Ciebie
coś kupuje, albo idzie do konkurencji!
Zdobędziesz solidną porcję informacji. Poznasz tajniki
zwiększania skuteczności sklepu internetowego. To bardzo ważne, abyś
dowiedział się „jak to się robi?”. Dlatego zdradzam w tym
materiale najważniejsze rzeczy, które są de facto istotą sukcesu mojej
firmy!
Wciąż liczysz na szczęście?
Może najwyższa pora wziąć sprawy w swoje ręce?
To od Ciebie zależy przyszłość Twojej firmy. Od jej
sukcesów zależy jak będą Cię postrzegać ludzie, nawet najbliżsi!
Być może od jej sukcesów zależy życie Twojej rodziny.
Nie daj powodów do dumy swoim konkurentom. Wyprzedź
ich, dobierając odpowiednią strategię. Zostaw ich daleko w tyle!
W materiale odnajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię
pytania. Uzyskasz praktyczne wskazówki na co zwrócić uwagę przy
budowaniu sklepu internetowego oraz jak sprawić, żeby dobrze sprzedawał. Tak,
to będzie początek wspaniałej przygody i wielka szansa dla Twojego biznesu!
Twój sklep internetowy sam z siebie nie zacznie
lepiej sprzedawać
Ale gdy już Ci się to uda uczynić z moją pomocą, inni
będą mogli Cię odciążyć w zarządzaniu. Ponieważ celem jest zarobienie na
to, aby mieć więcej wolnego czasu.
To szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli jesteś:
- przedsiębiorcą, właścicielem lub prezesem
- specjalistą ds. marketingu
- wolnym strzelcem
Poza tym, jeśli prowadzisz lub chcesz
założyć:
- firmę produkcyjną, handlową lub usługową
- agencję reklamową lub interaktywną
- sklep internetowy, bloga lub portal
„Jak stworzyć dobrze sprzedający sklep
internetowy” zdecydowanie jest dla Ciebie.
Dla kogo to szkolenie NIE jest?
Nie jest to szkolenie dla:
- osób nie planujących żadnych działań w internecie
- sprzedawców chcących działać wyłącznie na Allegro
- osób nie zainteresowanych marketingiem
Opinie
klientów
Spójrz na opinie klientów na temat
kompleksowego szkolenia Wielka Księga Promocji w Internecie, z którego
pochodzi moduł: Jak stworzyć dobrze sprzedający sklep internetowy?:
Referencje 1 – właścicielka wydawnictwa i sklepu
internetowego
Bardzo cenne jest to, że szkolenie „Wielka Księga Promocji
w Internecie” oparte jest na problemach klientów zasygnalizowanych
w komentarzach na blogu, bo nie są to tematy wymyślone, teoretyczne, lecz
realne, z jakimi ludzie się zmagają w swojej codzienności biznesowej. Z wielu
nawet nie zdajemy sobie sprawy.
Bardzo mi się podoba czytelna forma map myśli zastosowana w
spisie tematów. Przemyślany jest również sam sposób
pogrupowania pytań czytelników w działy tematyczne.
Wszystko w prezentacji oparte jest o kolejne okienka rozwijające
się w mapie myśli. Poparte kolejnymi ekranami szczegółowo
opisującymi, co konkretnie po kolei robić w danym temacie. Odbieram to jako
osobistą drogę Piotra nad rozwiązywaniem poszczególnych
problemów.
Jestem zachwycona. Stały komentarz Piotra, rozwiewanie kolejnych
wątpliwości, rozwiązywanie dylematów przy każdym szczególe.
Wszystkie odpowiedzi na pytania klientów są opracowane rewelacyjnie.
Ja
jednak chciałam szczególnie podkreślić pytanie 2, czyli „Jak
poznać swojego klienta?”, bo to mi ciągle spędzało do dziś sen z
powiek i czyniłam to do tej pory dość niemrawie. By nie powiedzieć, prawie w
ogóle nie poznawałam klienta, tylko zgadywałam jego potrzeby na bazie
swojego wyobrażenia o jego potrzebach.
A
po wyjaśnieniach Piotra w kursie wiem wszystko, wszystko rozumiem i mam
mnóstwo pomysłów na poznanie wreszcie rzeczywistych potrzeb moich
klientów. Tak prosto wytłumaczone, takimi obrazowymi
szczegółowymi przykładami, że mi się wreszcie
„rozjaśniło” i przestałam się tego tematu bać.
Jestem pod wrażeniem ogromu przekazanej konkretnej wiedzy. Dużo
tego, ale podane w tak przystępny sposób, jakby przyjaciel snuł
pasjonującą opowieść. W tych pozytywnych emocjach łatwo się zapamiętuje
materiał.
A
można też zrobić sobie liczne notatki. By opracować własną strategię
promocji i reklamy w Internecie.
I
dodam, że przy takiej ilości szczegółowych, konkretnych porad, cena
kursu jest niska, bo ta inwestycja, gdy zastosujemy „nauki” Piotra w
praktyce, bardzo szybko nam się zwróci, gdyż lawinowo wzrośnie liczba
klientów :-)
Dziękuję ci Piotrze bardzo.
Grażyna Dobromilska
Wydawnictwo Psychologia Sukcesu
www.madgraf.com
Wydawnictwo Psychologia Sukcesu
www.madgraf.com
Referencje 2 – właściciel agencji interaktywnej i firmy
hostingowej
Każde z nagrań jest tak nasycone informacjami,
że nie byłem w stanie przesłuchać tego ot tak po prostu.
Przyłapywałem się raz po raz, że robię
notatki, szperam, cofam nagranie i słucham ponownie - po prostu zacząłem to
przerabiać, jak na studiach. Przesłuchanie niecałych 5 godzin zajęło mi prawie 2 dni, a wiem, że
zrobiłem to pobieżnie.
Zaskoczyła mnie rozległość poruszanej
tematyki. Niejednokrotnie Piotr zaskakiwał mnie rzeczami, o których nie
miałem pojęcia.
To koncentrat wiedzy i praktyki Piotra –
jeśli porównać napój do upływającego czasu – każdą
kroplę „Wielkiej Księgi Promocji w Internecie” można rozpuścić
w szklance czystej wody, aby otrzymać aromatyczny, smakowity napój.
„Wielką Księgę Promocji w
Internecie” polecam każdemu, kto chce samodzielnie zdobywać
klientów przez Internet, jak i delegować to zadanie pracownikom.
Mirosław Kryska
www.suport.pl
www.niebieski.net
www.suport.pl
www.niebieski.net
Referencje 3 – prawnik, właściciel agencji reklamowej
wyspecjalizowanej w obsłudze kancelarii prawnych
Bez owijania w bawełnę... Pomyślałem, że to kolejny kurs
jakich wiele w sieci, i jakich wiele mam już za sobą.
Kiedy włączyłem kurs, od razu na samym początku uświadomiłem
sobie, z czym naprawdę mam do czynienia. Przy wiedzy Piotra, jaką stopniowo
poznawałem słuchając i analizując jego słowa, z minuty na minutę czułem
się dosłownie jak początkujący biznesmen.
Kiedy potem, zafascynowany jego doświadczeniem, kończyłem
ostatni moduł, wiedziałem już co zaraz zrobię, i że będzie to
reorganizacja strategii marketingowej mojej firmy oraz modelu zarządzania. I to
jak najszybciej!
Jak żyję, nie spotkałem się z tak wartościowym szkoleniem!
Dosłownie masa światowej wiedzy, przy wsparciu wieloletniego doświadczenia i
rzeczywistych przykładów – dla mnie to była mieszkanka pozytywnie
wybuchowa!
Teraz widzę, że tą wiedzę powinienem był mieć na samym
początku mojej drogi z e-biznesem: zaoszczędziłbym pieniądze i ominął
nietrafione decyzje. Ale lepiej teraz niż wcale!
Dlatego jestem przekonany, że „Wielką Księgę Promocji w
Internecie” powinien mieć każdy przedsiębiorca na swoim komputerze.
Rafał Chmielewski
e-MarketingPrawniczy.pl
e-MarketingPrawniczy.pl
Referencje 4 – właścicielka portalu matematycznego,
współwłaścicielka firmy dystrybucyjnej
Bardzo się cieszę, że Piotr odważył się stworzyć takie
szkolenie, tak szczegółowe i wielopłaszczyznowe. I dziękuję w imieniu
przedsiębiorców internetowych.
Początkowo chciałam pobieżnie, szybko odsłuchać czy
przeskanować „Wielką Księgę Promocji w Internecie”. I niestety,
po kilku minutach słuchania okazało się, że jest to niemożliwe!
Wciągnęło mnie!
Treści, które Piotr przekazuje, sposób opisywania
danego zagadnienia, są tak interesujące, że nie sposób się oderwać!
Gratuluję!
Wybrane zalety:
1.
Bardzo duża ilość ciekawych tematów.
Od
niedawna prowadzę portal internetowy Megamatma.pl i poszukiwałam w
różnych miejscach, informacji o marketingu internetowym. W księgarniach
czy w necie jest mnóstwo różnych pozycji o marketingu i
oczywiście jest problem: co wybrać?
„Wielka Księga Promocji w Internecie” jest w moim
odczuciu takim kompendium wiedzy na temat promocji. Wiele z tematów jest
dla mnie czymś nowym, są bardzo jasno i dokładnie wyjaśnione i naprawdę
rozjaśniają w głowie jak funkcjonuje reklama w internecie.
Te
tematy, które wydawało mi się, że znam i wiem dużo na ich temat, po
przesłuchaniu ich, znalazłam nowe rozwiązania i dodatkowe informacje.
2.
Forma szkolenia.
Dla mnie, osoby pracującej wiele godzin, przy komputerze, dostęp
przez internet, to doskonałe rozwiązanie. Właśnie piszę ten tekst i
jednocześnie słucham tematu nr 44. Jest to możliwe tylko dlatego, że Piotr
Michalak ma bardzo wyraźny, mocny głos i dobrą dykcję.
Zawsze można przesłuchać kilkakrotnie ten sam temat czy
wybiórczo skupić się na jednym z nich, a mapa myśli porządkuje
główne aspekty tematu.
3. Przekaz i styl wypowiedzi.
Pozornie luźny i swobodny, ale z dużą kulturą i inteligencją.
Piotr mnóstwo słów definiuje i tłumaczy ich pochodzenie, co dla
mnie jest bardzo istotne, bo dalej słuchając tekstu w całości go rozumiem.
Piotr pokazuje tak różne rozwiązania i metody,
jednocześnie wskazując linki do przydatnych w marketingu stron, o
których często nie miałam pojęcia, a warto z nich korzystać.
4.
Efekty szkolenia
Moim zdaniem sukcesem „Wielkiej Księgi Promocji w
Internecie”, jest to, że użytkownik wdraża w życie od razu metody
poznane na szkoleniu.
Myślę, że niejeden nauczyciel pozazdrościłby Piotrowi
skuteczności w przekazywaniu wiedzy.
Drobne Wady: Czasami pojawia się kolorowe tło w kwiatki, ale to
kwestia gustu :-) Najważniejsze, że to szkolenie nie ma wad typu
merytorycznego.
Zatem 5+. Życzę sukcesów i wielu uczniów. Wielkie
gratulacje, chętnie polecę to szkolenie swoim znajomym.
Pozdrawiam
Dorota Gawrońska-Popa
MegaMatma.pl
Dorota Gawrońska-Popa
MegaMatma.pl
Czego możesz się
spodziewać po wdrożeniu rad z tego szkolenia?
Wyobraź sobie hipotetyczną sytuację. Dostosuj ją do
swojej sytuacji. Powiedzmy, że obecnie firma ma miesięczny zysk 10 tys. zł
netto. Jedynie połowę tej kwoty, czyli 5 tys. zł, generuje internet.
Jeżeli przy pomocy szkolenia właściciel firmy poprawi
działalność w internecie, może zwiększyć swój dochód z
samego internetu przykładowo o 20%. To nie jest trudne zważywszy choćby na
łatwość wprowadzania zmian w działalności internetowej. Uzyska zatem
dochód z internetu w wysokości już 6 tys. zł miesięcznie.
W omawianym przykładzie zysk wzrósł o tysiąc
złotych. Oznacza to, że inwestycja w szkolenie zwróci się z nawiązką
już po pierwszym miesiącu od wdrożenia choćby paru proponowanych
rozwiązań!
Myślę, że warto przynajmniej spróbować, a Ty?
Jak ja sobie z tym
wszystkim poradzę?
Jeżeli Twoja firma zatrudnia ludzi, możesz pewne rzeczy
zlecić swoim współpracownikom. Nie rób wszystkiego sam. Z
drugiej strony, jeżeli to Twoja firma, to właśnie Tobie najbardziej powinno
zależeć na jej rozwoju.
Jeśli jednak kogoś masz, np. zatrudniasz specjalistę ds.
marketingu, to kup to szkolenie tej osobie. Aby realizowała swoje zadania
jeszcze lepiej.
To szkolenie jest świetne do wdrażania pracowników.
Nie musisz od razu zatrudniać specjalisty za duże pieniądze. Wystarczy
ambitna osoba z niewielkim doświadczeniem, która nauczy się wszystkiego
z mojego szkolenia.
Poza tym pamiętaj: teraz jest dobry moment na mobilizację
i zmodyfikowanie Twojego planu tygodnia tak, aby znaleźć czas na kluczowe
sprawy takie jak rozwój, marketing i promocja.
Nigdy nie pójdziesz do przodu robiąc cały czas to
samo i rozwijając się własnym tempem. Wykorzystaj moje cenne doświadczenie i
wiedzę oraz zaoszczędź mnóstwo czasu i nerwów już teraz!
8 lat doświadczenia
zmieszczone w 2h nagrań
Nauczyłem się tego trenując pływanie. Wcześniej sam
starałem się zejść z czasem w kraulu na 50 metrów poniżej 44 sekund.
Dziwiłem się, że w ogóle mi się to nie udaje.
Gdy trener pokazał mi, jakie odkrycia dokonały się w
technice pływania w ostatnich dziesięcioleciach, okazało się, ze pływam na
poziomie lat 20 ubiegłego wieku! Nie śmiej się, pływałem już całkiem
nieźle, większość osób nie pływa nawet na tym poziomie ;-)
W życiu nie odkryłbym tych technik samemu. Przecież nawet
sportowcom i profesjonalistom zajęło to dziesiątki lat! Czy jesteś osobą,
która stawia tylko na swoje doświadczenia i sama wszystko odkrywa?
Pamiętaj, że z takim podejściem osiągnięcie sukcesu może Ci zająć 80 lat
:-)
Lepiej skorzystaj z moich doświadczeń i zrób
gigantyczne postępy w krótkim czasie, ucząc się z szkolenia Jak
stworzyć dobrze sprzedający sklep internetowy.
Pozdrawiam,
Piotr Michalak
Właściciel, prezes zarządu spółek:
Strategie Rozwoju sp. z o.o.
Netesc sp. z o.o.
Ententa LTD
PS
Zauważ, że ja też kiedyś nie wiedziałem jak skutecznie
promować swoją firmę, ale udało mi się, gdyż posłuchałem mądrych rad
osób bardziej doświadczonych ode mnie. Szczególnie zdobywając
wiedzę na zachodzie, m.in. od Jay’a Abrahama, Russella Brunsona, Johna
Reese, Mike’s Filsaime, Joe’a Vitale i wielu innych.
Wydałem dziesiątki tysięcy złotych na szkolenia. Dziś,
uzbrojony w tą wiedzę oraz z bagażem własnych doświadczeń - chcę
pomóc Tobie. Zaufaj mojemu doświadczeniu.
PPS
Wierzę w to, że zależy Ci na mądrym działaniu. Wierzę
w to, że chcesz, aby Twój sklep internetowy zapewnił Ci duży
dochód ze sprzedaży. Nie odwlekaj tego na później, zanim będzie
zbyt późno. Rzeczywistość rynku bywa okrutna, dlatego chcę byś się
nauczył jak sobie z nią radzić – ucz się na moim
doświadczeniu.
Jeśli nadal masz pytania, napisz do nas na adres
biuro@strategie-rozwoju.pl
Piotr Michalak poleca również
Podobne szkolenia
Jak kupować?
Zapłać online a natychmiast uzyskasz dostęp do szkolenia!- Zaloguj się lub załóż konto.
- Wybierz sposób płatności.
- Dokonaj płatności online.
- Oglądaj szkolenie w przeglądarce lub pobierz na dysk!
Gwarancja satysfakcji
Wszystkie zakupy są objęte gwarancją satysfakcji. Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, zwrócimy Ci pieniądze. Więcej
Obsługa Klienta
Prowadzący:
Piotr Michalak
Długość szkolenia:
2 godz. 16 min.
Dodano:
22 listopada 2013