Zastanawiasz się jak dobrze prowadzić firmę, by odnieść sukces? Co zrobić
jeszcze przed startem firmy oraz jak wykorzystać swoje mocne strony?
-
Jak efektywnie zanalizować sytuację na rynku przed rozpoczęciem
działania?
Każda armia, nim wyruszy w bój, wypuszcza niewielki oddział, by
zbadał teren, na którym stoczy się bitwa. Każdy przedsiębiorca,
który chce odnieść sukces, musi poznać obszar, w jakim przyjdzie mu
działać oraz konkurencję, którą musi pokonać, by cieszyć się
długą i zyskowną egzystencją na rynku. Osobom prowadzącym biznes często
wydaje się to skomplikowane, trudne i kosztowne. Są jednak proste sposoby na
to, jak to robić efektywnie, skutecznie i tanio.
-
Jak wykorzystać swoje umiejętności przy budowaniu biznesu?
Wiele godzin spędzonych w szkolnych ławach, praca, która była tylko
"na chwilę", szkolenia, na których obecność była zbiegiem
okoliczności. Uważaj, bo za chwilę okaże się, że żadna z poświęconych
godzin nie była zmarnowana. Jak dobrze prowadzić firmę? Dowiedz się, jak
wykorzystać to, co już umiesz (choć może wydawać Ci się to nieprzydatne),
by być lepszym od tych, którzy dopiero się tego uczą. Jak prowadzić
biznes? Wykorzystując swoje mocne strony, nie skupiając się na słabych.
-
Żelazna zasada, czyli co zrobić, by wyróżniać się spośród
konkurencji?
Jedną z żelaznych zasad rynku jest: kto się nie wyróżnia, ten
znika w otchłani. Jak sprawić, by przedmiot naszej działalności był
atrakcyjniejszy niż konkurencji? Ekspert Pigułek Wiedzy odpowie na to pytanie
i pomoże zmienić szkodliwe przyzwyczajenia, które być może
uniemożliwiają dynamiczny rozwój Twojego biznesu.
-
Co trzeba zrobić, by klient do Ciebie wracał po więcej?
Zadowolony klient, to lojalny klient. W jaki sposób sprawić, by
wizyty kupujących nie były jednorazowe?
Doświadczony menedżer zajmujący się konsultacjami oraz doradztwem
odnośnie rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw. Udziela porad
nowopowstającym przedsiębiorstwom w zakresie, najważniejszych aspektów
działalności firmy mających wpływ na jej sukces.
Jest autorem wysoko ocenionych, wydanych przez wydawnictwo Złote Myśli
książek: "Jak wygrać w biznesie" oraz "Program rozwoju firmy.
Z zamiłowania pisarz oraz muzyk.