Szkolenia > Biznes

Jak skutecznie robić e-mail marketing?

 

„Jak skutecznie robić e-mail marketing?”
 
 
 
Jesteś osobą, która stawia na rozwój? Pytam, ponieważ nie jest to propozycja dla osób pozbawionych ambicji. Jest ona skierowana do tych, którzy chcą iść naprzód!
 
Taki właśnie byłem, gdy zakładałem firmę. Chciałem się rozwijać. Czułem ogromny entuzjazm, czułem, że mogę wiele. Niestety rzeczywistość okazała się brutalna. Już od początku mój biznes napotykał na spore problemy.
 
Moja historia jest zupełnie zwyczajna. Może podobna do Twojej? Wszystko zaczęło się 8 lat temu, gdy założyłem agencję reklamową.
 
 
Trudne początki własnego biznesu
 
 
Nawet nie miałem gdzie zarejestrować firmy. Nikt z rodziny nie chciał udostępnić mi adresu. Obawiali się, że Urząd Skarbowy będzie do nas przychodził na kontrole!
 
W kieszeni miałem kilkaset złotych. Mój pierwszy system CMS do strony internetowej kosztował 300 zł. Był totalnym niewypałem. Wtedy myślałem, że wiem dużo na temat biznesu...
 
Dziś, ponad 3.6 miliona złotych później, mogę powiedzieć: nie wiedziałem nic. Szkoda, że nie miałem przed sobą propozycji, jaką Ty teraz widzisz, aby uczyć się na cudzych błędach, a także cudzych sukcesach!
 
 
To powinno Cię zainteresować
 
 
Szybko poczułem, że wiedza wyniesiona ze szkoleń i studiów jest teoretyczna. Nie była przydatna w zmaganiach z rzeczywistością.
 
Biznes jest wyzwaniem. Ale także źródłem, z którego czerpiemy wiedzę. Minęło kilka lat. Wysłuchałem niezliczonej liczby szkoleń na temat marketingu, reklamy, psychologii, internetu, sprzedaży...
 
Wszystko to okupione było dużym nakładem czasu. Ale także dużym nakładem finansowym rzędu kilkudziesięciu tysięcy złotych, które wydałem na szkolenia i książki.
 
Doszedłem do wniosku, że wiele z oferowanych pozycji dotyczących reklamy jest niezadowalających. Pewnie Ty również widzisz, że wiele pomysłów okazuje się trudnych do zastosowania. Albo nie przynoszą rezultatów.
 
Dotarcie do przydatnych informacji oznacza przebijanie się przez teoretyczny bełkot. Może on być niezrozumiały. Co gorsza nic konstruktywnego z niego nie wynika.
 
 
Czy wiesz jak kosztowne jest uczenie się na własnych błędach?
 
 
Skorzystaj z mojego doświadczenia. Mam za sobą liczne próby zastosowania idei podawanych na szkoleniach. Część z nich była fiaskiem. Niektóre okazały się fenomenalne!
 
Próbowałem także wprowadzać całkowicie nowe, własne pomysły. Jedne okazywały się rewelacyjne. Inne koncepcje były błędne. Ze wszystkiego wyciągałem wnioski.
 
Lepiej będzie dla Ciebie, jeśli nauczysz się marketingu i reklamy na moich błędach i sukcesach. Dzięki temu zaoszczędzisz sobie i nerwów, i pieniędzy.
 
Rozwiązałem dla Ciebie problem: jak skutecznie radzić sobie na rynku? Przetestowałem to najpierw na własnej skórze, aby dać Ci konkret, a nie teorię. Dzięki temu moja firma jest teraz na etapie dynamicznego rozwoju. Chcę Ci przekazać wiedzę, doświadczenie oraz postawy. Wszystko po to, aby Twoja firma wkroczyła na szybką drogę rozwoju i abyś uniknął kosztownych błędów.
 

Skąd pomysł na te nagrania
 
 
Opublikowałem na naszym blogu prośbę o zadawanie nam pytań dotyczących promocji i reklamy w Internecie. Wypowiedziało się kilkadziesiąt osób, zadając mnóstwo pytań. Wybrałem 47 najbardziej konkretnych, przydatnych, praktycznych tematów.
 
Następnie uporządkowałem je i nagrałem swoje odpowiedzi w oparciu o wiedzę i kilkuletnie, praktyczne doświadczenie w prowadzeniu własnej agencji reklamowej. Uprzednio dokładnie się do nich przygotowałem - nie są to spontaniczne rady, lecz precyzyjnie przygotowane wykłady na zadany temat. Pytania zadawały osoby takie jak Ty. A być może to Ty jesteś jedną z osób, na których pytanie odpowiedziałem?
 
Tak powstała…
 
 
To potężny przewodnik po marketingu internetowym dla każdej małej firmy...
Czy zdajesz sobie sprawę z tego jak duże ryzyko ponosisz nie znając tych zagadnień? Szczerze współczuję przedsiębiorcom działającym w Internecie bez tej wiedzy i doświadczeń, jakie już niedługo przekażę Tobie. Będziesz dzięki nim na wygranej pozycji. Twoja konkurencja nie będzie wiedziała, co ją trafiło…
 
 
Co dokładnie zawiera pakiet o e-mail marketingu?
 
 
W tym miejscu możesz zakupić moduły z kompleksowego szkolenia Wielka Księga Promocji w Internecie dotyczące skutecznego e-mail marketingu. Są to odpowiedzi na często pojawiające się pytania, które dotyczą budowania listy adresowej oraz pisania e-maili. Lista tematów:
 
 
1) Lista adresowa czytelników: jak ją zgromadzić?
  • Z jakich metod możesz korzystać, by zachęcić do zapisu?
  • Mailing zachęcający do zapisu – czy może być skuteczny?
  • Jak policzyć, ile wydajesz na pozyskanie 1 adresu e-mail?
  • Jak sprawić, by czytelnicy nie rezygnowali w trakcie zapisu na listę?
  • Jak firmy budują bazy? Wiele autentycznych przykładów
  • Czas trwania:19:06
2) Jak reklamować stronę typu wyciskacz, czyli squeeze page?
  • Kampanie partnerskie: jak płacić za rejestracje, by nie dać się oszukać?
  • Nowy pomysł: squeeze page w mailingu. Poznaj 2 metody wysyłki
  • Dobra squeeze page: gdzie ją reklamować i jakie dane na niej zbierać?
  • Squeeze page a linki sponsorowane: poznaj bezpieczne metody promocji
  • Czas trwania:21:09
3) Jak reklamować i promować bloga?
  • 3 skuteczne metody darmowej promocji bloga
  • Ostrzeżenia i rady: na co zwrócić uwagę i czego NIE robić?
  • Jak wygląda dobry blog? Autentyczne przykłady
  • Czas trwania:20:37
4) Jak wyróżnić się w mailach?
  • Jak wzbudzić emocje w 5 sekund? Najszybsza i najprostsza metoda przykuwania uwagi
  • Klucz do efektów: jak wyróżnić się tym, co piszesz?
  • Case study: perswazyjny mail reklamowy krok po kroku
  • Czas trwania:11:35
5) Jak zwracać się do klienta - oficjalnie czy per Ty?
  • Definitywne rozstrzygnięcie: co mówi psychologia, co mówią marketingowcy
  • Dlaczego stosujemy poszczególne sposoby komunikacji - zrozum pułapki swojego myślenia
  • O czym myśleć przy pisaniu maila, oferty czy reklamy, aby osiągnąć cel?
  • Czas trwania:13:05
6) Czy prośby o zgodę na wysłanie informacji (albo zaproszenie do współpracy) to SPAM?
  • Co Ci grozi za wysyłanie niezamówionej informacji handlowej? Poznaj przepisy prawa
  • Jak na to patrzą inne instytucje i ludzie w praktyce
  • Nie tylko mailing: alternatywne metody próśb o zgodę na wysyłanie informacji
  • Czas trwania:23:17
7) Jak zachęcić ludzi do czytania o czymś, czego nie znają?
  • Kilka prostych metod na wzbudzenie zainteresowania
  • Czy Twój tekst wciąga od pierwszego zdania? Test Davida Ogilvy'ego
  • Praktyczne inspiracje: te teksty już odniosły sukces
  • Czas trwania:10:06
8) Jak przewidzieć efekty kampanii?
  • Jakich informacji potrzebujesz? Praktyczne przykłady z naszych własnych kampanii
  • Dlaczego ruch z linków sponsorowanych bywa słabszej jakości niż z mailingów?
  • Jak oszacować, ile zysku może przynieść kampania?
  • 2 strategie kampanii: tradycyjna czy naukowa: kiedy i którą z nich stosować?
  • Wyniki kampanii: które dane wziąć pod uwagę i jak je zrozumieć?
  • Porównywanie wyników kampanii: czy różnica między 3,5% a 2,7% to dużo czy mało?
  • Najważniejsze zasady kampanii reklamowych w małych firmach
  • Czas trwania:40:18
 
Podsumowując, w tym programie szkoleniowym zdobędziesz praktyczną, konkretną, niezbędną wiedzę związaną z e-mail marketingiem.

 
Dlaczego warto zainwestować w szkolenie: Jak skutecznie robić e-mail marketing?
 
 
Zdobywanie wiedzy o promocji i reklamie jest czasochłonne i kosztowne. Dotarcie do potrzebnych informacji to w praktyce wiele dni szkoleń i góry przeczytanych książek. Jeżeli nie masz czasu na czytanie książek i przerabianie wszystkich ważnych szkoleń to...
 
Mam propozycję, która ułatwi Tobie to zadanie. Zapytałem swoich Czytelników: czego najbardziej chcą dowiedzieć się o e-mail marketingu? Reakcja była natychmiastowa i ze wszystkich zgłoszeń ułożyłem listę najważniejszych pytań.
 
Następnie przygotowałem się i nagrałem na nie swoje odpowiedzi.
 
 
Oszczędzisz dużo czasu i pieniędzy
 
 
Szkolenie: „Jak skutecznie robić e-mail marketing” oznacza dla Ciebie niższe koszty zdobycia wiedzy potrzebnej do rozwoju firmy. Zapłacisz za nie mniej, niż gdybyś musiał kupić dziesiątki książek i spędzić kilka weekendów na szkoleniach.
 
Odpada czas dojazdów na szkolenia na żywo, koszty benzyny i noclegów. A co najważniejsze: oszczędzisz na kosztownych błędach popełnianych w e-mail marketingu, a takie błędy naprawdę mogą uderzyć po kieszeniach.
 
Wreszcie oszczędzisz na utraconych korzyściach. Związane są one z tym, że przez nieskuteczny e-mail marketing klient nigdy nie zbuduje z Twoją firmą silnej relacji!
 
Zdobędziesz solidną porcję informacji. Poznasz tajniki budowania listy adresowej oraz pisania hipnotycznych maili. To bardzo ważne, abyś dowiedział się „jak to się robi?”. Dlatego zdradzam w tym materiale najważniejsze rzeczy, które są de facto istotą sukcesu mojej firmy!
 
 
Wciąż liczysz na szczęście?
 
 
Może najwyższa pora wziąć sprawy w swoje ręce?
 
To od Ciebie zależy przyszłość Twojej firmy. Od jej sukcesów zależy jak będą Cię postrzegać ludzie, nawet najbliżsi! Być może od jej sukcesów zależy życie Twojej rodziny.
 
Nie daj powodów do dumy swoim konkurentom. Wyprzedź ich, dobierając odpowiednią strategię. Zostaw ich daleko w tyle!
 
W materiale odnajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania. Uzyskasz praktyczne wskazówki jak skutecznie robić e-mail marketing. Tak, to będzie początek wspaniałej przygody i wielka szansa dla Twojego biznesu!
 
 
Lista adresowa sama się nie zbuduje
 
 
Ale gdy już Ci się to uda uczynić z moją pomocą, inni będą mogli Cię odciążyć w zarządzaniu. Ponieważ celem jest zarobienie na to, aby mieć więcej wolnego czasu.
 
To szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli jesteś:
  • przedsiębiorcą, właścicielem lub prezesem
  • specjalistą ds. marketingu
  • wolnym strzelcem
Poza tym, jeśli prowadzisz lub chcesz założyć:
  • firmę produkcyjną, handlową lub usługową
  • agencję reklamową lub interaktywną
  • sklep internetowy, bloga lub portal
„Jak skutecznie robić e-mail marketing” zdecydowanie jest dla Ciebie.
 
 
Dla kogo to szkolenie NIE jest?
 
Nie jest to szkolenie dla:
  • osób nie planujących żadnych działań w internecie
  • sprzedawców chcących działać wyłącznie na Allegro
  • osób nie zainteresowanych marketingiem

Opinie klientów
 
 
Spójrz na opinie klientów na temat kompleksowego szkolenia Wielka Księga Promocji w Internecie, z którego pochodzi moduł: Jak skutecznie robić e-mail marketing?:
 
Referencje 1 – właścicielka wydawnictwa i sklepu internetowego
 
Bardzo cenne jest to, że szkolenie „Wielka Księga Promocji w Internecie” oparte jest na problemach klientów zasygnalizowanych w komentarzach na blogu, bo nie są to tematy wymyślone, teoretyczne, lecz realne, z jakimi ludzie się zmagają w swojej codzienności biznesowej. Z wielu nawet nie zdajemy sobie sprawy.
 
Bardzo mi się podoba czytelna forma map myśli zastosowana w spisie tematów. Przemyślany jest również sam sposób pogrupowania pytań czytelników w działy tematyczne.
 
Wszystko w prezentacji oparte jest o kolejne okienka rozwijające się w mapie myśli. Poparte kolejnymi ekranami szczegółowo opisującymi, co konkretnie po kolei robić w danym temacie. Odbieram to jako osobistą drogę Piotra nad rozwiązywaniem poszczególnych problemów.
 
Jestem zachwycona. Stały komentarz Piotra, rozwiewanie kolejnych wątpliwości, rozwiązywanie dylematów przy każdym szczególe. Wszystkie odpowiedzi na pytania klientów są opracowane rewelacyjnie.
 
Ja jednak chciałam szczególnie podkreślić pytanie 2, czyli „Jak poznać swojego klienta?”, bo to mi ciągle spędzało do dziś sen z powiek i czyniłam to do tej pory dość niemrawie. By nie powiedzieć, prawie w ogóle nie poznawałam klienta, tylko zgadywałam jego potrzeby na bazie swojego wyobrażenia o jego potrzebach.
 
A po wyjaśnieniach Piotra w kursie wiem wszystko, wszystko rozumiem i mam mnóstwo pomysłów na poznanie wreszcie rzeczywistych potrzeb moich klientów. Tak prosto wytłumaczone, takimi obrazowymi szczegółowymi przykładami, że mi się wreszcie „rozjaśniło” i przestałam się tego tematu bać.
 
Jestem pod wrażeniem ogromu przekazanej konkretnej wiedzy. Dużo tego, ale podane w tak przystępny sposób, jakby przyjaciel snuł pasjonującą opowieść. W tych pozytywnych emocjach łatwo się zapamiętuje materiał.
 
A można też zrobić sobie liczne notatki. By opracować własną strategię promocji i reklamy w Internecie.
 
I dodam, że przy takiej ilości szczegółowych, konkretnych porad, cena kursu jest niska, bo ta inwestycja, gdy zastosujemy „nauki” Piotra w praktyce, bardzo szybko nam się zwróci, gdyż lawinowo wzrośnie liczba klientów :-)
 
Dziękuję ci Piotrze bardzo.
Grażyna Dobromilska
Wydawnictwo Psychologia Sukcesu
www.madgraf.com
 
Referencje 2 – właściciel agencji interaktywnej i firmy hostingowej
 
Każde z nagrań jest tak nasycone informacjami, że nie byłem w stanie przesłuchać tego ot tak po prostu.
 
Przyłapywałem się raz po raz, że robię notatki, szperam, cofam nagranie i słucham ponownie - po prostu zacząłem to przerabiać, jak na studiach. Przesłuchanie niecałych 5 godzin zajęło mi prawie 2 dni, a wiem, że zrobiłem to pobieżnie.
 
Zaskoczyła mnie rozległość poruszanej tematyki. Niejednokrotnie Piotr zaskakiwał mnie rzeczami, o których nie miałem pojęcia.
 
To koncentrat wiedzy i praktyki Piotra – jeśli porównać napój do upływającego czasu – każdą kroplę „Wielkiej Księgi Promocji w Internecie” można rozpuścić w szklance czystej wody, aby otrzymać aromatyczny, smakowity napój.
 
„Wielką Księgę Promocji w Internecie” polecam każdemu, kto chce samodzielnie zdobywać klientów przez Internet, jak i delegować to zadanie pracownikom.
 
Mirosław Kryska
www.suport.pl
www.niebieski.net
 
Referencje 3 – prawnik, właściciel agencji reklamowej wyspecjalizowanej w obsłudze kancelarii prawnych
 
Bez owijania w bawełnę... Pomyślałem, że to kolejny kurs jakich wiele w sieci, i jakich wiele mam już za sobą.
 
Kiedy włączyłem kurs, od razu na samym początku uświadomiłem sobie, z czym naprawdę mam do czynienia. Przy wiedzy Piotra, jaką stopniowo poznawałem słuchając i analizując jego słowa, z minuty na minutę czułem się dosłownie jak początkujący biznesmen.
 
Kiedy potem, zafascynowany jego doświadczeniem, kończyłem ostatni moduł, wiedziałem już co zaraz zrobię, i że będzie to reorganizacja strategii marketingowej mojej firmy oraz modelu zarządzania. I to jak najszybciej!
 
Jak żyję, nie spotkałem się z tak wartościowym szkoleniem! Dosłownie masa światowej wiedzy, przy wsparciu wieloletniego doświadczenia i rzeczywistych przykładów – dla mnie to była mieszkanka pozytywnie wybuchowa!
 
Teraz widzę, że tą wiedzę powinienem był mieć na samym początku mojej drogi z e-biznesem: zaoszczędziłbym pieniądze i ominął nietrafione decyzje. Ale lepiej teraz niż wcale!
 
Dlatego jestem przekonany, że „Wielką Księgę Promocji w Internecie” powinien mieć każdy przedsiębiorca na swoim komputerze.
 
Rafał Chmielewski
e-MarketingPrawniczy.pl

Referencje 4 – właścicielka portalu matematycznego, współwłaścicielka firmy dystrybucyjnej
 
Bardzo się cieszę, że Piotr odważył się stworzyć takie szkolenie, tak szczegółowe i wielopłaszczyznowe. I dziękuję w imieniu przedsiębiorców internetowych.
 
Początkowo chciałam pobieżnie, szybko odsłuchać czy przeskanować „Wielką Księgę Promocji w Internecie”. I niestety, po kilku minutach słuchania okazało się, że jest to niemożliwe!
 
Wciągnęło mnie!
 
Treści, które Piotr przekazuje, sposób opisywania danego zagadnienia, są tak interesujące, że nie sposób się oderwać! Gratuluję!
 
Wybrane zalety:
 
1. Bardzo duża ilość ciekawych tematów.
 
Od niedawna prowadzę portal internetowy Megamatma.pl i poszukiwałam w różnych miejscach, informacji o marketingu internetowym. W księgarniach czy w necie jest mnóstwo różnych pozycji o marketingu i oczywiście jest problem: co wybrać?
 
„Wielka Księga Promocji w Internecie” jest w moim odczuciu takim kompendium wiedzy na temat promocji. Wiele z tematów jest dla mnie czymś nowym, są bardzo jasno i dokładnie wyjaśnione i naprawdę rozjaśniają w głowie jak funkcjonuje reklama w internecie.
 
Te tematy, które wydawało mi się, że znam i wiem dużo na ich temat, po przesłuchaniu ich, znalazłam nowe rozwiązania i dodatkowe informacje.
 
2. Forma szkolenia.
 
Dla mnie, osoby pracującej wiele godzin, przy komputerze, dostęp przez internet, to doskonałe rozwiązanie. Właśnie piszę ten tekst i jednocześnie słucham tematu nr 44. Jest to możliwe tylko dlatego, że Piotr Michalak ma bardzo wyraźny, mocny głos i dobrą dykcję.
 
Zawsze można przesłuchać kilkakrotnie ten sam temat czy wybiórczo skupić się na jednym z nich, a mapa myśli porządkuje główne aspekty tematu.
 
3. Przekaz i styl wypowiedzi.
 
Pozornie luźny i swobodny, ale z dużą kulturą i inteligencją. Piotr mnóstwo słów definiuje i tłumaczy ich pochodzenie, co dla mnie jest bardzo istotne, bo dalej słuchając tekstu w całości go rozumiem.
 
Piotr pokazuje tak różne rozwiązania i metody, jednocześnie wskazując linki do przydatnych w marketingu stron, o których często nie miałam pojęcia, a warto z nich korzystać.
 
4. Efekty szkolenia
 
Moim zdaniem sukcesem „Wielkiej Księgi Promocji w Internecie”, jest to, że użytkownik wdraża w życie od razu metody poznane na szkoleniu.
 
Myślę, że niejeden nauczyciel pozazdrościłby Piotrowi skuteczności w przekazywaniu wiedzy.
 
Drobne Wady: Czasami pojawia się kolorowe tło w kwiatki, ale to kwestia gustu :-) Najważniejsze, że to szkolenie nie ma wad typu merytorycznego.
 
Zatem 5+. Życzę sukcesów i wielu uczniów. Wielkie gratulacje, chętnie polecę to szkolenie swoim znajomym.
 
Pozdrawiam
Dorota Gawrońska-Popa
MegaMatma.pl
 
 
Czego możesz się spodziewać po wdrożeniu rad z tego szkolenia?
 
 
Wyobraź sobie hipotetyczną sytuację. Dostosuj ją do swojej sytuacji. Powiedzmy, że obecnie firma ma miesięczny zysk 10 tys. zł netto. Jedynie połowę tej kwoty, czyli 5 tys. zł, generuje internet.
 
Jeżeli przy pomocy szkolenia właściciel firmy poprawi działalność w internecie, może zwiększyć swój dochód z samego internetu przykładowo o 20%. To nie jest trudne zważywszy choćby na łatwość wprowadzania zmian w działalności internetowej. Uzyska zatem dochód z internetu w wysokości już 6 tys. zł miesięcznie.
 
W omawianym przykładzie zysk wzrósł o tysiąc złotych. Oznacza to, że inwestycja w szkolenie zwróci się z nawiązką już po pierwszym miesiącu od wdrożenia choćby paru proponowanych rozwiązań!
 
Myślę, że warto przynajmniej spróbować, a Ty?
 
 
Jak ja sobie z tym wszystkim poradzę?

 
Jeżeli Twoja firma zatrudnia ludzi, możesz pewne rzeczy zlecić swoim współpracownikom. Nie rób wszystkiego sam. Z drugiej strony, jeżeli to Twoja firma, to właśnie Tobie najbardziej powinno zależeć na jej rozwoju.
 
Jeśli jednak kogoś masz, np. zatrudniasz specjalistę ds. marketingu, to kup to szkolenie tej osobie. Aby realizowała swoje zadania jeszcze lepiej.
 
To szkolenie jest świetne do wdrażania pracowników. Nie musisz od razu zatrudniać specjalisty za duże pieniądze. Wystarczy ambitna osoba z niewielkim doświadczeniem, która nauczy się wszystkiego z mojego szkolenia.
 
Poza tym pamiętaj: teraz jest dobry moment na mobilizację i zmodyfikowanie Twojego planu tygodnia tak, aby znaleźć czas na kluczowe sprawy takie jak rozwój, marketing i promocja.
 
Nigdy nie pójdziesz do przodu robiąc cały czas to samo i rozwijając się własnym tempem. Wykorzystaj moje cenne doświadczenie i wiedzę oraz zaoszczędź mnóstwo czasu i nerwów już teraz!
 
 
8 lat doświadczenia zmieszczone w 2,5h nagrania
 
 
Nauczyłem się tego trenując pływanie. Wcześniej sam starałem się zejść z czasem w kraulu na 50 metrów poniżej 44 sekund. Dziwiłem się, że w ogóle mi się to nie udaje.
 
Gdy trener pokazał mi, jakie odkrycia dokonały się w technice pływania w ostatnich dziesięcioleciach, okazało się, ze pływam na poziomie lat 20 ubiegłego wieku! Nie śmiej się, pływałem już całkiem nieźle, większość osób nie pływa nawet na tym poziomie ;-)
 
W życiu nie odkryłbym tych technik samemu. Przecież nawet sportowcom i profesjonalistom zajęło to dziesiątki lat! Czy jesteś osobą, która stawia tylko na swoje doświadczenia i sama wszystko odkrywa? Pamiętaj, że z takim podejściem osiągnięcie sukcesu może Ci zająć 80 lat :-)
 
Lepiej skorzystaj z moich doświadczeń i zrób gigantyczne postępy w krótkim czasie, ucząc się z szkolenia: Jak skutecznie robić e-mail marketing.
 
 
Pozdrawiam,

Piotr Michalak
Właściciel, prezes zarządu spółek:
Strategie Rozwoju sp. z o.o.
Netesc sp. z o.o.
Ententa LTD
 
 
PS
Zauważ, że ja też kiedyś nie wiedziałem jak skutecznie promować swoją firmę, ale udało mi się, gdyż posłuchałem mądrych rad osób bardziej doświadczonych ode mnie. Szczególnie zdobywając wiedzę na zachodzie, m.in. od Jay’a Abrahama, Russella Brunsona, Johna Reese, Mike’s Filsaime, Joe’a Vitale i wielu innych.
 
Wydałem dziesiątki tysięcy złotych na szkolenia. Dziś, uzbrojony w tą wiedzę oraz z bagażem własnych doświadczeń - chcę pomóc Tobie. Zaufaj mojemu doświadczeniu.
 
PPS
Wierzę w to, że zależy Ci na mądrym działaniu. Wierzę w to, że chcesz, aby Twoja firma osiągnęła sukces. Nie odwlekaj tego na później, zanim będzie zbyt późno. Rzeczywistość rynku bywa okrutna, dlatego chcę byś się nauczył jak sobie z nią radzić – ucz się na moim doświadczeniu.
 
 
Jeśli nadal masz pytania, napisz do nas na adres biuro@strategie-rozwoju.pl

Piotr Michalak poleca również

Podobne szkolenia

O autorze

Piotr Michalak

Piotr Michalak - Jest właścicielem spółek Strategie Rozwoju sp. z o.o. oraz Netesc sp. z o.o. Zaczął własny biznes w 2005 roku, nie mając żadnego kapitału ani znajomości. Zrealizował wszystkie cztery rekordowe... więcej

Jak kupować?

Zapłać online a natychmiast uzyskasz dostęp do szkolenia!
  1. Zaloguj się lub załóż konto.
  2. Wybierz sposób płatności.
  3. Dokonaj płatności online.
  4. Oglądaj szkolenie w przeglądarce lub pobierz na dysk!

Gwarancja satysfakcji

Gwarancja satysfakcji

Wszystkie zakupy są objęte gwarancją satysfakcji. Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, zwrócimy Ci pieniądze. Więcej

Obsługa Klienta

97,00 zł

(78,86 zł netto)

Kup teraz! i oglądaj online lub pobierz na dysk
Prowadzący: Piotr Michalak
Długość szkolenia: 2 godz. 39 min.
Dodano: 23 listopada 2013