Poznaj Tajniki Modelowania w Cinema 4D - Kurs od Podstaw
Wyobraź sobie
jeden program, niezbędny do pracy zarówno artystom, architektom, projektantom wnętrz, stylistom,
naukowcom. Aplikację tak doskonałą, że zdolną dokonać
wizualizacji zjawiska mające miejsce setki lat świetlnych od Ziemi, pomocną
przy zaprojektowaniu nowoczesnego biurowca i wystylizowaniu jego wnętrz,
pozwalająca na stworzenie postaci do animowanego hitu filmowego. Czy to
możliwe? Oczywiście, tak działa Maxon Cinema
4D.
Już słyszymy słowa, które rodzą się w Twoich myślach: Skoro można
używać go do tak zaawansowanych działań, na pewno musi być trudnym w
obsłudze programem i jego nauka zajmie mi sporo czasu. Uwaga! Jesteś w
błędzie.
Tak, jest to zaawansowany program, jednak da się go opanować. Wystarczy tylko
poświęcić 4 godziny. W jaki
sposób? Wystarczy, że obejrzysz przygotowany przez nasz kurs wideo z
lektorem do programu Maxon Cinema 4D. Jest
to kolejny materiał szkoleniowy wideo z serii modelowania 3D. Sam przekonasz
się wkrótce jak bardzo myliłeś się myśląc o zbędnych
kłopotach.
Na pewno nie
stanowi dla Ciebie zaskoczenia fakt, że praca grafika zajmującego się
modelowaniem 3D to jeden z najlepszych
opłacanych zawodów. Chyba, że jesteś zdania, iż
kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie to nic okazałego, i wcale nie
interesują Cię ogromne wygrane w prestiżowych konkursach.
Teraz i Ty posiądziesz wiedzę, która dostępna jest dla wszystkich
pragnących rozwijając swoje umiejętności w modelowaniu 3D. Z myślą o Tobie
przygotowaliśmy szkolenie tak, by dokładnie omówił podstawy tego
kombajnu do tworzenia grafiki. Całość, jak dowiedziałeś się już powyżej,
składa się z 4 godzinnego materiału.
Odkrywa on przed Tobą wszystkie zagadnienia, które znalazłbyś
zbędnie studiując szereg podręczników, a co za tym idzie marnując
setki godzin.
Co najważniejsze, po obejrzeniu tego kursu inaczej spojrzysz na proces
modelowania. Przyjdzie Ci to znacznie łatwiej. Przez te kilka godzin
postaraliśmy się wyselekcjonować wszystkie najważniejsze rzeczy, dzięki
którym wpadniesz w wir tworzenia grafiki trójwymiarowej.
Sprawdź to!
Czego się
nauczysz za 42 złote?:
* przystosować program do komfortowej pracy
* skonfigurować parametry programu
* modelować bryły
* nadawać im światło, cień, połysk...
* wprawić je w animację
* dodać efekt poruszającej kamery
* nadać pożądane tekstury
* wymodelować dowolny przedmiot
* itd.
* a przede wszystkim: zaskakiwać innych swoimi
umiejętnościami!
To od Ciebie zależy w jaki sposób wydasz swoje ciężko zarobione pieniądze i co nimi osiągniesz. Za tak niewielką kwotę otrzymasz niesamowitą dawkę wyselekcjonowanej wiedzy przez doświadczonego użytkownika tego programu! Kurs video poruszający najpotrzebniejsze tematy to najlepsza metoda nauki na rynku! Nie zwlekaj, chyba że chcesz aby Twój sąsiad zarabiał krocie na modelowaniu 3D.
ROZDZIAŁ: | CZAS TRWANIA: | |||||||
1. Omówienie Interfejsu Szeroka lekcja w której omówimy wszystkie aspekty interfejsu programu Cinema 4D. |
23:48 | |||||||
2. Metody oraz obszar pracy W tej lekcji omówmy proces dodawania obiektów, podstawowe modyfikacje oraz ustawieniach viewportów czyli obszaru naszej pracy. |
11:03 | |||||||
3. Manipulowanie obiektami Przedstawimy w tej lekcje opcje manipulowania obiektami a więc skalowanie, rotacja, bevel, pozycja, zniekształcanie, edycja ścianek, wierzchołków itd. |
13:19 | |||||||
4. Menadżer obiektów W tej lekcje przedstawimy menadżer obiektów. Omówimy funkcje nadawania piorytetów obiektów. Nadawanie modyfikatorów na obiekt. Pokażemy w jaki sposób nadawać modyfikacje na obiekt. |
13:27 | |||||||
5. Obiekty i modyfikacje Przedstawimy proces modyfikacji zaawansowanych obiektów dostępnych w Cinema 4D. |
14:15 | |||||||
6. Splines + NURBS + Edytor Textu W tej lekcji zapoznamy Cię z krzywymi w programie Cinema oraz modyfiktorami NURBS które w połączeniu z krzywymi dają bardzo dobre efekty. Tworzenie spirali czy też kielicha to kwestia minuty ;) Przedstawimy również edytor tekstów. |
21:21 | |||||||
7. Funkcja: Array, Boole, Null Object Omówimy 3 ciekawe funkcje a mianowicie: Array – odpowiadającą za klonowanie w szyku, Boole – wycięcie obiektu oraz obiektu podrzędnego, Null Object – połączenie obiektów w jeden. |
12:47 | |||||||
8. Światło, cień, kamera W tej lekcji omówimy proces dodawania oraz modyfikacji światła, cienia oraz kamery do naszego projektu |
16:05 | |||||||
9. Kamery cz.2 W tej wykonamy animację kamery poruszającej się po określonym torze w okół danego obiektu. |
9:32 | |||||||
10. Cząsteczki oraz Symulatory Pokażemy Ci w jaki sposób stworzyć cząstęczki które mogą wyglądać tak jak np. dym oraz symulatory np. wiatru czy też okapu kuchennego który pochłania powstający dym. Bardzo ciekawe efekty programu Cinema 4D. |
15:27 | |||||||
11. Filtry Selekcji oraz Wyszukiwarka Zawartości Pokażemy na czym polegają i jaką pełnią funkcje filtry selekcji oraz wyszukiwarka zawartości. Obie te funkcje mogą znacznie przyśpieszyc pracę oraz poruszanie się bo obiekcie jak i bibliotekach. |
07:32 | |||||||
12. Materiały Omówimy Edytor Materiałów w Cinema 4D w którym możliwość wygenerowania własnego materiału jest wprost nie ograniczona, dla leniwych pokazaliśmy jak korzystać z gotowych ustawień :) |
12:23 | |||||||
13. Animacja W tej lekcji przedstawimy Ci proces tworzenia animacji w programie Cinema 4D. |
10:10 | |||||||
14. Animacja cz. 2 Dalszy ciąg pracy z animacją w Cinema 4D. |
11:06 | |||||||
15. Scena W tej lekcji za pomocą obiektu Scena zaanimujemy pracę 2 kamer w jednym projekcie, pokażemy w jaki sposób kontrolować ich pracę. |
13:06 | |||||||
16. BodyPaint Przedstawimy Ci możliwości BodyPainta pluginu do tworzenia tekstur którego możliwości są bardzo rozbudowane |
13:24 |
Market Wiedzy poleca również
Podobne szkolenia
Jak kupować?
Zapłać online a natychmiast uzyskasz dostęp do szkolenia!- Zaloguj się lub załóż konto.
- Wybierz sposób płatności.
- Dokonaj płatności online.
- Oglądaj szkolenie w przeglądarce lub pobierz na dysk!
Gwarancja satysfakcji
Wszystkie zakupy są objęte gwarancją satysfakcji. Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, zwrócimy Ci pieniądze. Więcej