Sam tworzę programy i gry na telefon komórkowy
ISBN: 978-83-61362-29-6
Czy Ty również chcesz dołączyć do elitarnej grupy osób znających wszystkie tajemnice związane z tworzeniem gier i programów na urządzenia mobilne?
Sam tworzę gry i programy na telefon komórkowy to kurs Video, który od zupełnych podstaw (łącznie z pobraniem darmowego oprogramowania) przedstawi Ci proces tworzenia własnych programów i gier w języku Java ME. Jest to pierwszy tego typu kurs na rynku polskim, po którym niezależnie od aktualnych umiejętności programistycznych, utworzysz własną aplikację na telefon komórkowy.
Jakie aplikacje dedykowane do telefonu komórkowego możesz stworzyć?
•programy językowe;
•encyklopedie i słowniki;
•programy edukacyjne;
•budżet domowy i programy obliczeniowe;
•galerie;
•bazy danych;
•kursy;
•edytory i czytniki tekstów;
•programy hobbystyczne;
•gry;
i wiele innych, wszystko zależy od Twojej wyobraźni...
W zależności od rodzaju maszyny wirtualnej na urządzeniu mobilnym możesz również uzyskać dostęp do funkcji wibracyjnej, podświetlania ekranu, możliwość nawiązywania rozmów, wysyłania SMS'ów czy edytowania kontaktów w książce adresowej.
Uwaga: Gwarantujemy, że nauczymy Cię programować. Nie musisz posiadać żadnej wiedzy. Po tym kursie staniesz się PROGRAMISTĄ!
Spis lekcji zawartych na kursie:
01 - Pobieranie i instalacja | |
Kurs rozpoczniemy od pobrania darmowego kompilatora oraz jego instalacji.
Czas trwania: 9 minut 35 sekund |
|
02 - Pierwszy Midlet | |
W lekcji tej zapoznamy się z edytorem oraz podstawami programowania w Javie
dla urządzeń mobilnych. Czas trwania: 23 minuty 57 sekund |
|
03 - Zmienne, rzutowanie, operatory, stałe i komentarze | |
Lekcja ta szczegółowo omawia typy danych, sposoby tworzenia
zmiennych, rzutowanie na inne typy oraz najważniejsze operatory. Dodatkowo
omówione zostały zasady tworzenia czytelnego kodu, umieszczanie
komentarzy oraz tworzenie stałych. Czas trwania: 31 minut 51 sekund |
|
04 - If, Else oraz Switch | |
Kolejny film zapozna nas z instrukcjami warunkowymi pozwalającymi wybrać
fragment kodu w zalezności od sytuacji. Czas trwania: 22 minuty 24 sekundy |
|
05 - Pętla For i While | |
Lekcja ta omawia bardzo dokładnie pętle, pozwalające powtarzać wybrany
fragment kodu okresloną ilość razy lub do momentu zaistnienia określonego
warunku. Czas trwania: 23 minuty |
|
06 - Tablice, sortowanie, lotto | |
Na przykładzie midletu służącego do losowania niepowtarzających się
liczb, omówione zostaną tablice jedno i wielowymiarowe oraz algorytm
sortowania. Czas trwania: 28 minut 58 sekund |
|
07 - Wektory | |
Lekcja ta omawia sposób tworzenia oraz zastosowanie obiektu Vector.
Czas trwania: 14 minut 16 sekund |
|
08 - Klasy, konstruktory | |
W lekcji tej bardzo szczegółowo omówione zostały podstawowe
zagadnienia dotyczące klas, będących esencją programowania obiektowego. Czas trwania: 39 minut 13 sekund |
|
09 - Dziedziczenie, przesłanianie | |
Lekcja ta na praktycznych przykładach porusza bardzo ważne zagadnienia:
dziedziczenia oraz przesłaniania. Czas trwania: 26 minut 45 sekund |
|
10 - Interfejsy i polimorfizm | |
Interfejsy są w języku Java bardzo ważnym zagadnieniem, które
zostało tutaj przedstawione w bardzo przystępny sposób. Polimorfizm
natomiast w znaczny sposób ułatwia zarządzanie obiektami rożnych klas.
Czas trwania: 16 minut 19 sekund |
|
11 - Wątki i wyjątki | |
W lekcji tej nauczysz się jak wykonywać różne fragmenty kodu
równolegle z głównym kodem midletu, oraz w jaki sposób
przechwycić i obsłużyć wyjątki w sposób nie zakłócający
działania midletu. Czas trwania: 29 minut 55 sekund |
|
12 - Obiekt Display | |
Ten krótki film, pokaże Ci jak używać obiektu Display,
umożliwiającego dostęp do wyświetlacza urządzenia. Czas trwania: 10 minut 33 sekundy |
|
13 - Canvas i Graphics | |
Obiekty Canvas i Graphics pozwalają na swobodne rysowanie po ekranie
wyświetlacza. Film ten omówi wszystkie najważniejsze zagadnienia
związane z tymi klasami oraz zdarzenie Paint. Czas trwania: 18 minut 45 sekund |
|
14 - ImageItem | |
Za pomocą obiektu ImageItem w łatwy sposób możesz wczytać i
wyświetlić zdjęcie na ekranie urządzenia. W filmie tym dodatkowo zobaczysz
jak możesz wykonywać przekształcenia wczytanego zdjęcia. Czas trwania: 9 minut 9 sekund |
|
15 - Baza Danych | |
Gdy chcesz gromadzić dane swojego midletu w telefonie powinieneś
posługiwać się plikiem rms, dzięki temu użytkownik nie będzie musiał
potwierdzać każdorazowego zapisu danych. Film ten bardzo dokładnie
omówi tworzenie takiego pliku na przykładzie bazy danych. Czas trwania: 44 minuty 10 sekund |
|
16 - Gra | |
Wiedza przedstawiona w poprzednich lekcjach pozwoli na napisanie gry. Film
ten bardzo dokładnie pokaże Ci jak możesz stworzyć grę dopasowaną do
zasobów urządzenia przenośnego, w której obiekty zachowywać
będą się w naturalny sposób naśladując prawa fizyki. Czas trwania: 58 minut 23 sekundy |
Łączny czas trwania kursu: 6 godzin 47 minut i 21 sekund
Materiały dodatkowe:
plikidodatkowe.zip | 0,85 MB |
plikidodatkowe.zip | 0,85 MB |
Dostęp do materiałów uzyskasz po wykupieniu szkolenia, w sekcji "Mój eMentor".
GlobalProfit poleca również
Podobne szkolenia
Jak kupować?
Zapłać online a natychmiast uzyskasz dostęp do szkolenia!- Zaloguj się lub załóż konto.
- Wybierz sposób płatności.
- Dokonaj płatności online.
- Oglądaj szkolenie w przeglądarce lub pobierz na dysk!
Gwarancja satysfakcji
Wszystkie zakupy są objęte gwarancją satysfakcji. Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, zwrócimy Ci pieniądze. Więcej