Kurs Java Video
Numer ISBN: 978-83-61362-18-0
Kurs Java jest profesjonalnym pakietem filmów Video, które
możesz oglądać na ekranie swojego monitora o łącznej długości niecałych
sześciu godzin. Kurs przeznaczony jest dla osób, które nie miały
wcześniej styczności z kompilatorami, jak również dla osób,
które posiadają podstawową wiedzę z zakresu programowania, lub
chciały by ją poszerzyć i usystematyzować. Otrzymujesz pełny instruktaż
łącznie z pobraniem niezbędnego oprogramowania i plikami źródłowymi
stworzonych w kursie aplakcji.
Czy Ty również chcesz dołączyć do elitarnej grupy osób
znających wszystkie tajemnice związane z programowaniem w środowisku
JAVA?
Java jest obiektowym językiem programowania, który został stworzony przez firmę Sun Microsystems w 1991 roku. Program napisany w Javie kompilowany jest do postaci wykonywanej przez maszynę wirtualną, co ma wpływ na jego dużą przenośność. Wachlarz wykorzystania Javy jest w tej chwili ogromny: aplikacje internetowe, oprogramowanie użytkowe, czy aplikacje na telefony komórkowe. Występuje tu zupełna niezależność od procesora i systemu. Czynniki te powodują, że Java jest w tej chwili wiodącym środowiskiem programowania. Kurs Java jest jedynym profesjonalnym na polskim rynku pakietem filmów Video, które możesz oglądać na ekranie swojego monitora o łącznej długości niecałych sześciu godzin. Kurs przeznaczony jest dla osób, które nie miały wcześniej styczności z kompilatorami, jak również dla osób, które posiadają podstawową wiedzę z zakresu programowania, lub chciały by ją poszerzyć i usystematyzować. Otrzymujesz pełny instruktaż łącznie z pobraniem niezbędnego oprogramowania i plikami źródłowymi stworzonych w kursie aplakcji.
Do czego możesz wykorzystać język Java?
•tworzenie programów;
•tworzenie gier online;
•współużytkowanie baz danych;
•tworzenie aplikacji internetowych;
•tworzenie aplikacji na inne platformy: telefony komórkowe,
palmtopy i inne systemy operacyjne;
i wiele innych…
Spis filmów:
•01 - Pobieranie i instalacja kompilatora
czas trwania: 8 minut 43 sekundy
wyjaśniony został sposób pobierania oraz instalacji darmowego edytora i kompilatora wraz z niezbędnymi bibliotekami
•02 - Pierwszy program
czas trwania: 5 minut
pokazano w jaki sposób można stworzyć najprostszy i najbardziej znany program „hello world”
•03 – Zmienne
czas trwania: 12 minut 29 sekund
omówiono szczegółowo podstawowe typy zmiennych, ich zakresy oraz najczęściej występujące nieprawidłowości podczas ich używania.
•04 - Operatory arytmetyczne
czas trwania: 7 minut 54 sekundy
omówione zostały operatory arytmetyczne, pokazano również najczęściej występujące błędy podczas ich nieprawidłowego stosowania.
•05 - Stałe i komentarze
czas trwania: 5 minut
wyjaśniono jak tworzyć komentarze w kodzie programu oraz w jaki sposób można tworzyć i stosować stałe.
•06 - Instrukcja warunkowa IF
czas trwania: 7 minut 42 sekundy
szczegółowo omówiono instrukcję wyboru warunkowego IF oraz jej konstrukcję złożoną IF ... ELSE ...
•07 - Instrukcja wyboru warunkowego
czas trwania: 5 minut 45 sekund
pokazano przykład zastosowania instrukcji wielokrotnego wyboru SWITCH
•08 - Pętla FOR
czas trwania: 9 minut
instrukcje BREAK i CONTINUE – omówiony został bardzo dokładnie algorytm iteracyjny w gotowej konstrukcji FOR. Zademonstrowano użycie instrukcji BREAK oraz CONTINUE
•09 - Pobieranie danych od użytkownika
czas trwania: 8 minut
SCANNER – lekcja omawia obiekt SCANNER, pozwalający na pobieranie danych ze strumienia ...
•10 - Pętla warunkowa WHILE
czas trwania: 9 minut
wyjaśniono szczegółowo zasadę działania pętli warunkowej typu WHILE we wszystkich jej postaciach
•11 - Podstawowe operatory logiczne
czas trwania: 11 minut 55 sekund
omówione zostały podstawowe operatory logiczne oraz ich zastosowanie w tworzeniu złożonych warunków.
•12 – Tablice
czas trwania: 9 minut 53 sekundy
omówiono tworzenie tablic jedno oraz wielowymiarowych
•13 - Typ String
czas trwania: 11 minut
szczegółowo omówiono obiekt STRING, wraz z najważniejszymi jego metodami służącymi do operacji na tekście jak również jego porównywaniu
•14 – Wektory
czas trwania: 8 minut 48 sekund
omówione zostały wektory, ułatwiające przechowywanie referencji do obiektów
•15 - Tworzenie klas
czas trwania: 14 minut
bardzo dokładnie omówiono tutaj najważniejsze zagadnienie programowania obiektowego
•16 – Konstruktory
czas trwania: 8 minut 39 sekund
film omawia tworzenie konstruktorów w klasach
•17 – Dziedziczenie
czas trwania: 15 minut 43 sekundy
film porusza bardzo istotne zagadnienie programowania obiektowego, przedstawiając je w bardzo przejrzystej formie
•18 - Przeciążanie metod
czas trwania: 8 minut 5 sekund
obiekty this oraz super – omówione tu zostały sposoby przeciążania metod dziedziczonych klas, jak również problemy z tego wynikające
•19 - Klasy i metody abstrakcyjne
czas trwania: 7 minut 30 sekund
w tej lekcji poruszono temat tworzenia i stosowania obiektów abstrakcyjnych
•20 – Interfejs
czas trwania: 9 minut 14 sekund
omówiono szczegółowo proces tworzenia i implementowania interfejsów
•21 – Polimorfizm
czas trwania: 11 minut 5 sekund
lekcja ta w bardzo dokładny sposób przedstawia zagadnienie polimorfizmu pozwalającego na przypisane wskaźnikowi do klasy bazowej adresu klasy pochodnej
•22 - THREAD
czas trwania: 17 minut 37 sekund
Tworzenie wątków – zademonstrowano w jaki sposób można utworzyć metody działające równolegle z naszym programem oraz omówiono wszystkie najważniejsze zagadnienia dotyczące sterowania wątkami
•23 - Przechwytywanie wyjątków - TRY ... CATCH
czas trwania: 6 minut
omówione zostały sposoby przechwytywania błędów pojawiających się w czasie działania programu, w sposób umożliwiający jego kontunuowanie.
•24 - THROW - generowanie wyjątku
czas trwania: 5 minut
lekcja demonstruje w jaki sposób metoda może wygenerować wyjątek przerywający działanie programu.
•25 - Operacje dyskowe – zapis
czas trwania: 12 minut 57 sekund
omówione zostały sposoby zapisu danych na dysku twardym.
•26 - Operacje dyskowe – odczyt
czas trwania: 3 minuty 14 sekund
mówione zostały sposoby odczytu danych z pliku na dysku
•27 - Interfejs Graficzny
czas trwania: 12 minut 58 sekund
omówiono sposób tworzenia interfejsu graficznego, wykorzystując komponenty języka java.
•28 - ActionListener – zdarzenia
czas trwania: 7 minut 18 sekund
omówiono zagadnienie obsługi zdarzeń obiektów.
•29 - Obiekt JPanel
czas trwania: 2 minut 49 sekund
Omówiono metody i zastosowanie kontenera JPanel
•30 - Obiekt JscrollPane
czas trwania: 4 minuty 23 sekundy
omówiono obiekt umożliwiający dodanie suwaków do interfejsu graficznego automatycznie dopasowujących się do rozmiaru kontenera.
•31 - Rozmieszczanie za pomocą BorderLayout
czas trwania 5 minut 11 sekund
•32 - Rozmieszczanie za pomocą BoxLayout
czas trwania 5 minut 57 sekund
•33 - Rozmieszczanie za pomocą FlowLayout
czas trwania: 5 minut 46 sekund
•34 - Rozmieszczanie za pomocą GridLayout
czas trwania: 2 minuty 38 sekund
•35 - Rozmieszczanie absolutne
czas trwania 7 minut
lekcje demonstrują w jaki sposób można wykorzystywać specjalne obiekty do zapewnienia odpowiedniego rozmieszczenia komponentów interfejsu graficznego na ekranie.
•36 - Tworzenie apletów
czas trwania: 6 minut 8 sekund
lekcja pokazuje w jaki sposób wykorzystać zdobytą wiedzę do tworzenia aplikacji internetowych.
•37 - Wstawianie apletu na stronę internetową
czas trwania: 6 minut 44 sekundy
omówiono sposoby wstawiania apletu javy na stronie internetowej.
•38 - Bezpośrednie rysowanie na komponentach
czas trwania: 9 minut 56 sekund
omówiono w jaki sposób zmienić wygląd standardowych komponentów graficznych .
•39 - Połączenie z bazą danych
czas trwania: 15 minut 52 sekundy
lekcja ta omawia sposoby odczytu i zapisu danych do bazy danych utworzonej np. Za pomocą programu Access.
GlobalProfit poleca również
Podobne szkolenia
Jak kupować?
Zapłać online a natychmiast uzyskasz dostęp do szkolenia!- Zaloguj się lub załóż konto.
- Wybierz sposób płatności.
- Dokonaj płatności online.
- Oglądaj szkolenie w przeglądarce lub pobierz na dysk!
Gwarancja satysfakcji
Wszystkie zakupy są objęte gwarancją satysfakcji. Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, zwrócimy Ci pieniądze. Więcej