Język Programowania Telefonów J2ME Jest W Zasięgu Twojej Ręki
Lubisz gry? Kto ich nie lubi…
No właśnie. Kilkadziesiąt lat temu kilka osób też zadało sobie to samo pytanie, też odpowiedziało w taki sposób. I co się stało? Odmienili świat wprowadzając na rynek gry, ogromną ilość gier. Wpłynęli na dzieje milionów, setek milionów ludzi. Ale najważniejsze jest to, że realizując swoje marzenia stali się multimilionerami. Realizując się w swoim hobby stali się szczęśliwsi i bogatsi. Czego można chcieć więcej?
Grupa programistów, specjalistów między innymi od tworzenia gier, po raz pierwszy w Polsce ma przyjemność zaprezentować tak unikalny, tak kompleksowy i tak doskonale zrealizowany materiał szkoleniowy poświęcony w całości tylko jednemu: tworzeniu gier na urządzenia mobilne. Tak, teraz nie tylko będziesz mógł pobrać za 9 złotych netto jakąś przeciętną grę na telefon, ale będziesz mógł ją sam stworzyć! Twój własny pomysł, całkowicie Twoja niepowtarzalna koncepcja może teraz się urzeczywistnić. Już czas, byś napisał sam pierwszą grę, pierwszy program na Twój telefon komórkowy. Potem prześlesz do swoim znajomym, a ni wyślą go dalej. W ten sposób świat pozna pierwsze Twoje dzieło, które być może zrewolucjonizuje jeden z najbogatszych rynków, rynek gier na smartfony.
Jak sądzisz: czy tworzenie gier na telefony jest trudne? Odpowiem za Ciebie: tak, jest trudne. Gdyby było inaczej, każdy z nas miałby w kieszeni setki niepotrzebnych, głupich, błędnych czy nawet niebezpiecznych na telefonu aplikacji.
Aby tworzyć dobre, wartościowe programy i gry w technologii JAVA, można wybrać jedną z dwóch ścieżek. Zająć się na poważnie studiami nad tym językiem programowania, przeczytać, w zasadzie opanować prawie na pamięć materiał z około 12 podręczników grubych jak historia Europy albo…, no właśnie. Albo wykorzystać jedyną tak dobrą szansę i kupić właśnie teraz multimedialny kurs J2ME, który w 9 godzin przeprowadzi się przez arkana programowania i dokładnie po 9 godzinach sprawi, że posiądziesz wiedzę dostępną do tej pory tylko absolwentom uczelni informatycznych. Wybieraj mądrze. My dajemy Ci okazję, a Ty daj sobie szansę na spełnienie własnych marzeń o programowaniu.
JAVA stanowi dziś podstawę działania prawie każdej strony w Internecie, ale przede wszystkim bezwzględnie każdej gry czy programu w Twoim telefonie. J2ME jest technologią bazującą na tym języku programowania, dzięki czemu tworzenie aplikacji na urządzenia przenośne jest teraz możliwe dość niskim nakładem czasu.
Niezależnie od tego, czy zajmujesz się tworzeniem stron internetowych, czy chcesz pochwalić się przed kolegami własną grą w telefonie, czy może wiążesz swoją przyszłość i zarobki ze sprzedawaniem własnego oprogramowania na małe przenośne komputerki, potrzebujesz rzetelnej, fachowej i uporządkowanej wiedzy o tym, jak tego dokonać.
Pierwszy w Polsce, a na pewno najlepszy i najbardziej kompleksowy kurs audiowizualny pomoże Ci w tym wszystkim.
9 godzin – tyle potrzebujesz, by dzięki tej wyjątkowej propozycji stać się profesjonalnym programistą urządzeń typu smartfon. 9 godzin – tyle czasu trwa nasz 2-częściowy program szkoleniowy pokazujący możliwości i praktyczne zastosowanie J2ME. Poznasz niezbędne podstawy oraz potencjał tej technologii, następnie przez 5 godzin, przez 10 lekcji, poznasz krok po kroku proces tworzenia gry, znakomitego projektu, w pełni funkcjonalnej aplikacji o świetnej gry walności, gdzie stworzysz nie tylko fabułę, ale dasz swojemu bohaterowi kilka żyć, pozwolisz mu gromadzić punkty, włączysz lub wyłączysz dźwięk w grze, zaprojektujesz menu oraz dasz możliwość wyboru trybu z wibracjami lub bez nich. W skrócie: pełna gra wykorzystująca Twoją wiedzę, potencjał i zaangażowanie. To wszystko osiągniesz już w 9 godzin dzięki naszej propozycji.
Fachowcy w swojej dziedzinie, zawodowi programiści, podczas 9-godzinnej projekcji wskażą Ci wszystkie niezbędne narzędzia i kroki, jakie musisz wykonać. Każdy krok z osobna, każdą linijkę kodu, każdy znacznik napiszesz sam. Żadnych gotowców, tylko żywy kod, który potem przerobisz, jak tylko zechcesz.
Nie otrzymasz od nas żadnych obrazków i żadnych żmudnych, niezrozumiałych tekstów. Przez 9 godzin nasze filmy instruktażowe zamienią Cię w zawodowca. Przez cały kurs towarzyszyć Ci będzie Twój najlepszy doradca, profesjonalny polski lektor, dzięki któremu w lot pojmiesz wszystkie zagadnienia. Nie uwierzysz, jak łatwo stać się projektantem własnych marzeń.
Gdy przed laty zaczynałem swoją przygodę z grami na telefon, nie wiedziałem jeszcze, jak wiele lat poświęcę na zdobywanie obecnej mojej wiedzy. Dziś mam pewność, że gdybym miał Twoją szansę, ten wspaniały kurs na płycie DVD, oszczędziłbym wiele lat studiów i już następnego ranka świat ujrzałby moją pierwszą grę. Skąd wiem, że możesz stać się najlepszym specjalistą od programowania? Przygotowałem ten kurs dla Ciebie razem z innymi specjalistami. Przekazałem tam niemalże całą moją wiedzę. Ty musisz zrobić teraz jeden prosty krok, by tę wiedzę nabyć. Zafunduj sobie ten niesamowity komfort psychiczny, zobacz, jak przyjemnie jest być profesjonalistą. Kup teraz, właśnie w tej chwili, ten niepowtarzalny, niespotykany kurs wideo, programuj swoje gry i swój świat. Udowodnij wszystkim, że potrafisz zadziwiać jak nikt inny.
Rozdział: | Czas trwania: | |
1 - Skompletowanie narzędzi Omówimy jakie narzędzia należy skompletować do programowania J2ME |
03:57 | |
2 - Szukamy i instalujemy narzędzia Pokażemy gdzie można otrzymać darmowe oprogramowanie które będzie nam niezbędne. |
05:34 | |
3 - Zapoznanie z programem Wireless Toolkit Testujemy oprogramowanie do pracy Wireless Toolkit |
02:24 | |
4 - Zapoznanie z programem Notepad ++ Testujemy oprogramowanie do pracy Notepad ++ |
04:18 | |
5 - Identyfikatory oraz słowa kluczowe Omówimy identyfikatory oraz słowa kluczowe w języku JAVA |
09:54 | |
6 - Szkielet programu Stworzymy bazową formę szkieletu programu która jest koniecznym wymogiem |
08:38 | |
7 - Podstawowe operacje Omówimy podstawowe operacje w języku JAVA |
09:48 | |
8 - Zmienne Zapoznamy Cię ze zmiennymi w języku JAVA |
22:25 | |
9 - Zmienne całkowite Omówimy jakiego typu zmiennych najlepiej używać do danego projektu |
06:10 | |
10 - Operatory matematyczne Zapoznamy Cię z operatorami matematycznymi oraz przećwiczymy zmienne |
11:52 | |
11 - Instrukcja warunkowa if Instrukcja która pozwala na wykonanie bloku programu jeżeli zostanie spełniony dany warunek którego sami nadajemy. W tej lekcji pokażemy warunek równości. |
06:15 | |
12 - Instrukcja warunkowa if else Instrukcja która pozwala na wykonywanie bloku programu jeżeli główny warunek nie zostanie spełniony. Pokażemy w jaki sposób używać daną instrukcję. |
03:38 | |
13 - Switch Instrukcja która zastępuje nam zbiór instrukcji If. W szybki sposób możemy wpisac warunki. Dowiesz się jak korzystać z tego ugodnienia. |
05:12 | |
14 - Operatory porównania W tej lekcji poznamy operatory porówna. Aby dokładniej poznać operatory przedstawimy je na przykładach. |
05:00 | |
15 - Operatory logiczne Poznamy 3 operatory tj. AND, OR oraz negację które posłużą nam do budowania bardziej skomplikowanych warunków. Wytłumaczymy Ci na prostych przykładach więc nie będziesz miał problemu ze zrozumieniem tego tematu. |
21:22 | |
16 - Pętla For Pętle for pozwalają nam na wykoanie danego bloku kodu więcej niż jeden raz, pokażemy w jaki sposób to działa. |
03:00 | |
17 - Pętla While Pętla która będzie wykonywała dany blok kodu dopóki warunek będzie spełniony, wyjaśnimy w jaki sposób to działa. |
06:28 | |
18 - Pętla Do While Kolejny rodzaj pętli która wykonuje cykl kodu a następnie sprawdza warunek. Omówimy jej działanie. |
03:21 | |
19 - Funkcje Omówimy deklarację funkcji czyli proces w którym nasza funkcja będzie wykonywała dany proces, fragment kodu |
05:23 | |
20 - Przekazywanie argumentów Nauczymy Cię w jaki sposób przekazujemy argumenty do funkcji |
02:27 | |
21 - Pobieranie wartości funkcji Wyjaśnimy Ci w jaki sposób możemy pobierać wartości funkcji. Pokażemy Ci to na prostym przykładzie a mianowcie będziemy zamieniać liczby na dni tygodnia ;) |
13:17 | |
22 - Zasięg zmiennych cz.1 | 01:36 | |
23 - Zasięg zmiennych cz.2 | 06:21 | |
24 - Szkielet gry W tej lekcji wykonamy szkielet gry na którym będziemy budować naszą pierwszą grę ;) |
19:12 | |
25 - Metoda rysowania kwadratów Pokażemy w jaki sposób możemy rysować kwadraty w dowolnym kolorze. |
09:12 | |
26 - Metoda rysowania zaokrąglonych kwadratów Pokażemy w jaki sposób możesz zaokrąglić wykonane wcześniej kwadraty |
03:04 | |
27 - Metoda rysowania linii Pokażemy w jaki sposób możesz tworzyć linie |
03:16 | |
28 - Wyświetlanie tekstu Przybliżymy proces wyświetlania, tworzenia oraz modyfikacji tekstu |
11:35 | |
29 - Stworzenie grafiki na potrzeby gry W tej lekcji stworzymy głównego bohatera naszej gry ;) |
03:57 | |
30 - Wkomponowanie grafiki do programu W tej lekcji zaimplementujemy grafikę do kodu naszej gry. Pokażemy w jaki spósób tego się dokonuje abyś mógł dokonywać tego sam np. na innych grafikach |
04:38 | |
31 - Wprawiamy w ruch bohatera Sprawiamy aby nasz mini bohater mógł być sterowany |
07:07 | |
32 - Stworzenie nowych grafik Tworzymy nowe grafiki pozycji bohatera aby jego pozycja była nieco bardziej realistyczna |
09:19 | |
projekt cz.1 - Inastalacja oprogramowania i narzędzi | 17:50 | |
projekt cz.2 - Tworzenie menu gry | 38:46 | |
projekt cz.3 - Definowanie obiektowe parametrów gry | 30:22 | |
projekt cz.4 - Sterowanie i tworzenie gracza | 31:45 | |
projekt cz.5 - Logika gry i kolizje miedzy elementami | 29:53 | |
projekt cz.6 - Algorytm żyć gracza | 27:39 | |
projekt cz.7 - Dodawanie grafik definiowanie ruchów piłki | 28:32 | |
projekt cz.8 - Definiowanie kolizji piłki z cegiełką i przyznawanie punktów | 28:32 | |
projekt cz.9 - Tworzenie poziomów i końca gry i dodanie animacji | 28:18 | |
projekt cz.10 - Oprawa audio wizualna | 35:59 |
Market Wiedzy poleca również
Podobne szkolenia
Jak kupować?
Zapłać online a natychmiast uzyskasz dostęp do szkolenia!- Zaloguj się lub załóż konto.
- Wybierz sposób płatności.
- Dokonaj płatności online.
- Oglądaj szkolenie w przeglądarce lub pobierz na dysk!
Gwarancja satysfakcji
Wszystkie zakupy są objęte gwarancją satysfakcji. Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, zwrócimy Ci pieniądze. Więcej