Szkolenia > Programowanie

Język Programowania Telefonów J2ME Jest W Zasięgu Twojej Ręki

Lubisz gry? Kto ich nie lubi…

 

No właśnie. Kilkadziesiąt lat temu kilka osób też zadało sobie to samo pytanie, też odpowiedziało w taki sposób. I co się stało? Odmienili świat wprowadzając na rynek gry, ogromną ilość gier. Wpłynęli na dzieje milionów, setek milionów ludzi. Ale najważniejsze jest to, że realizując swoje marzenia stali się multimilionerami. Realizując się w swoim hobby stali się szczęśliwsi i bogatsi. Czego można chcieć więcej?

 

Grupa programistów, specjalistów między innymi od tworzenia gier, po raz pierwszy w Polsce ma przyjemność zaprezentować tak unikalny, tak kompleksowy i tak doskonale zrealizowany materiał szkoleniowy poświęcony w całości tylko jednemu: tworzeniu gier na urządzenia mobilne. Tak, teraz nie tylko będziesz mógł pobrać za 9 złotych netto jakąś przeciętną grę na telefon, ale będziesz mógł ją sam stworzyć! Twój własny pomysł, całkowicie Twoja niepowtarzalna koncepcja może teraz się urzeczywistnić. Już czas, byś napisał sam pierwszą grę, pierwszy program na Twój telefon komórkowy. Potem prześlesz do swoim znajomym, a ni wyślą go dalej. W ten sposób świat pozna pierwsze Twoje dzieło, które być może zrewolucjonizuje jeden z najbogatszych rynków, rynek gier na smartfony.


 

Jak sądzisz: czy tworzenie gier na telefony jest trudne? Odpowiem za Ciebie: tak, jest trudne. Gdyby było inaczej, każdy z nas miałby w kieszeni setki niepotrzebnych, głupich, błędnych czy nawet niebezpiecznych na telefonu aplikacji.

 

Aby tworzyć dobre, wartościowe programy i gry w technologii JAVA, można wybrać jedną z dwóch ścieżek. Zająć się na poważnie studiami nad tym językiem programowania, przeczytać, w zasadzie opanować prawie na pamięć materiał z około 12 podręczników grubych jak historia Europy albo…, no właśnie. Albo wykorzystać jedyną tak dobrą szansę i kupić właśnie teraz multimedialny kurs J2ME, który w 9 godzin przeprowadzi się przez arkana programowania i dokładnie po 9 godzinach sprawi, że posiądziesz wiedzę dostępną do tej pory tylko absolwentom uczelni informatycznych. Wybieraj mądrze. My dajemy Ci okazję, a Ty daj sobie szansę na spełnienie własnych marzeń o programowaniu.

 


JAVA stanowi dziś podstawę działania prawie każdej strony w Internecie, ale przede wszystkim bezwzględnie każdej gry czy programu w Twoim telefonie. J2ME jest technologią bazującą na tym języku programowania, dzięki czemu tworzenie aplikacji na urządzenia przenośne jest teraz możliwe dość niskim nakładem czasu.


 

Niezależnie od tego, czy zajmujesz się tworzeniem stron internetowych, czy chcesz pochwalić się przed kolegami własną grą w telefonie, czy może wiążesz swoją przyszłość i zarobki ze sprzedawaniem własnego oprogramowania na małe przenośne komputerki, potrzebujesz rzetelnej, fachowej i uporządkowanej wiedzy o tym, jak tego dokonać.

 

Pierwszy w Polsce, a na pewno najlepszy i najbardziej kompleksowy kurs audiowizualny pomoże Ci w tym wszystkim.

9 godzin – tyle potrzebujesz, by dzięki tej wyjątkowej propozycji stać się profesjonalnym programistą urządzeń typu smartfon.  9 godzin – tyle czasu trwa nasz 2-częściowy program szkoleniowy pokazujący możliwości i praktyczne zastosowanie J2ME. Poznasz niezbędne podstawy oraz potencjał tej technologii, następnie przez 5 godzin, przez 10 lekcji, poznasz krok po kroku proces tworzenia gry, znakomitego projektu, w pełni funkcjonalnej aplikacji o świetnej gry walności, gdzie stworzysz nie tylko fabułę, ale dasz swojemu bohaterowi kilka żyć, pozwolisz mu gromadzić punkty, włączysz lub wyłączysz dźwięk w grze, zaprojektujesz menu oraz dasz możliwość wyboru trybu z wibracjami lub bez nich. W skrócie: pełna gra wykorzystująca Twoją wiedzę, potencjał i zaangażowanie. To wszystko osiągniesz już w 9 godzin dzięki naszej propozycji.

 

Fachowcy w swojej dziedzinie, zawodowi programiści, podczas 9-godzinnej projekcji wskażą Ci wszystkie niezbędne narzędzia i kroki, jakie musisz wykonać. Każdy krok z osobna, każdą linijkę kodu, każdy znacznik napiszesz sam. Żadnych gotowców, tylko żywy kod, który potem przerobisz, jak tylko zechcesz.

 

Nie otrzymasz od nas żadnych obrazków i żadnych żmudnych, niezrozumiałych tekstów. Przez 9 godzin nasze filmy instruktażowe zamienią Cię w zawodowca. Przez cały kurs towarzyszyć Ci będzie Twój najlepszy doradca, profesjonalny polski lektor, dzięki któremu w lot pojmiesz wszystkie zagadnienia. Nie uwierzysz, jak łatwo stać się projektantem własnych marzeń.

 

Gdy przed laty zaczynałem swoją przygodę z grami na telefon, nie wiedziałem jeszcze, jak wiele lat poświęcę na zdobywanie obecnej mojej wiedzy. Dziś mam pewność, że gdybym miał Twoją szansę, ten wspaniały kurs na płycie DVD, oszczędziłbym wiele lat studiów i już następnego ranka świat ujrzałby moją pierwszą grę. Skąd wiem, że możesz stać się najlepszym specjalistą od programowania? Przygotowałem ten kurs dla Ciebie razem z innymi specjalistami. Przekazałem tam niemalże całą moją wiedzę. Ty musisz zrobić teraz jeden prosty krok, by tę wiedzę nabyć. Zafunduj sobie ten niesamowity komfort psychiczny, zobacz, jak przyjemnie jest być profesjonalistą. Kup teraz, właśnie w tej chwili, ten niepowtarzalny, niespotykany kurs wideo, programuj swoje gry i swój świat. Udowodnij wszystkim, że potrafisz zadziwiać jak nikt inny.


 

 

 

  Rozdział: Czas trwania:
  1 - Skompletowanie narzędzi

Omówimy jakie narzędzia należy skompletować do programowania J2ME

03:57
  2 - Szukamy i instalujemy narzędzia

Pokażemy gdzie można otrzymać darmowe oprogramowanie które będzie nam niezbędne.

05:34
  3 - Zapoznanie z programem Wireless Toolkit

Testujemy oprogramowanie do pracy Wireless Toolkit

02:24
  4 - Zapoznanie z programem Notepad ++

Testujemy oprogramowanie do pracy Notepad ++

04:18
  5 - Identyfikatory oraz słowa kluczowe

Omówimy identyfikatory oraz słowa kluczowe w języku JAVA

09:54
  6 - Szkielet programu

Stworzymy bazową formę szkieletu programu która jest koniecznym wymogiem

08:38
  7 - Podstawowe operacje

Omówimy podstawowe operacje w języku JAVA

09:48
  8 - Zmienne

Zapoznamy Cię ze zmiennymi w języku JAVA

22:25
  9 - Zmienne całkowite

Omówimy jakiego typu zmiennych najlepiej używać do danego projektu

06:10
  10 - Operatory matematyczne

Zapoznamy Cię z operatorami matematycznymi oraz przećwiczymy zmienne

11:52
  11 - Instrukcja warunkowa if

Instrukcja która pozwala na wykonanie bloku programu jeżeli zostanie spełniony dany warunek którego sami nadajemy. W tej lekcji pokażemy warunek równości.

06:15
  12 - Instrukcja warunkowa if else

Instrukcja która pozwala na wykonywanie bloku programu jeżeli główny warunek nie zostanie spełniony. Pokażemy w jaki sposób używać daną instrukcję.

03:38
  13 - Switch

Instrukcja która zastępuje nam zbiór instrukcji If. W szybki sposób możemy wpisac warunki. Dowiesz się jak korzystać z tego ugodnienia.

05:12
  14 - Operatory porównania

W tej lekcji poznamy operatory porówna. Aby dokładniej poznać operatory przedstawimy je na przykładach.

05:00
  15 - Operatory logiczne

Poznamy 3 operatory tj. AND, OR oraz negację które posłużą nam do budowania bardziej skomplikowanych warunków. Wytłumaczymy Ci na prostych przykładach więc nie będziesz miał problemu ze zrozumieniem tego tematu.

21:22
  16 - Pętla For

Pętle for pozwalają nam na wykoanie danego bloku kodu więcej niż jeden raz, pokażemy w jaki sposób to działa.

03:00
  17 - Pętla While

Pętla która będzie wykonywała dany blok kodu dopóki warunek będzie spełniony, wyjaśnimy w jaki sposób to działa.

06:28
  18 - Pętla Do While

Kolejny rodzaj pętli która wykonuje cykl kodu a następnie sprawdza warunek. Omówimy jej działanie.

03:21
  19 - Funkcje

Omówimy deklarację funkcji czyli proces w którym nasza funkcja będzie wykonywała dany proces, fragment kodu

05:23
  20 - Przekazywanie argumentów

Nauczymy Cię w jaki sposób przekazujemy argumenty do funkcji

02:27
  21 -  Pobieranie wartości funkcji

Wyjaśnimy Ci w jaki sposób możemy pobierać wartości funkcji. Pokażemy Ci to na prostym przykładzie a mianowcie będziemy zamieniać liczby na dni tygodnia ;)

13:17
  22 - Zasięg zmiennych cz.1 01:36
  23 - Zasięg zmiennych cz.2 06:21
  24 - Szkielet gry

W tej lekcji wykonamy szkielet gry na którym będziemy budować naszą pierwszą grę ;)

19:12
  25 - Metoda rysowania kwadratów

Pokażemy w jaki sposób możemy rysować kwadraty w dowolnym kolorze.

09:12
  26 - Metoda rysowania zaokrąglonych kwadratów

Pokażemy w jaki sposób możesz zaokrąglić wykonane wcześniej kwadraty

03:04
  27 - Metoda rysowania linii

Pokażemy w jaki sposób możesz tworzyć linie

03:16
  28 - Wyświetlanie tekstu

Przybliżymy proces wyświetlania, tworzenia oraz modyfikacji tekstu

11:35
  29 - Stworzenie grafiki na potrzeby gry

W tej lekcji stworzymy głównego bohatera naszej gry ;)

03:57
  30 - Wkomponowanie grafiki do programu

W tej lekcji zaimplementujemy grafikę do kodu naszej gry. Pokażemy w jaki spósób tego się dokonuje abyś mógł dokonywać tego sam np. na innych grafikach

04:38
  31 - Wprawiamy w ruch bohatera

Sprawiamy aby nasz mini bohater mógł być sterowany

07:07
  32 - Stworzenie nowych grafik

Tworzymy nowe grafiki pozycji bohatera aby jego pozycja była nieco bardziej realistyczna

09:19
  projekt cz.1 - Inastalacja oprogramowania i narzędzi 17:50
  projekt cz.2 - Tworzenie menu gry 38:46
  projekt cz.3 - Definowanie obiektowe parametrów gry 30:22
  projekt cz.4 - Sterowanie i tworzenie gracza 31:45
  projekt cz.5 - Logika gry i kolizje miedzy elementami 29:53
  projekt cz.6 - Algorytm żyć gracza 27:39
  projekt cz.7 - Dodawanie grafik definiowanie ruchów piłki 28:32
  projekt cz.8 - Definiowanie kolizji piłki z cegiełką i przyznawanie punktów 28:32
  projekt cz.9 - Tworzenie poziomów i końca gry i dodanie animacji 28:18
  projekt cz.10 - Oprawa audio wizualna 35:59

Market Wiedzy poleca również

Podobne szkolenia

O autorze

Market Wiedzy

Market Wiedzy - więcej

Jak kupować?

Zapłać online a natychmiast uzyskasz dostęp do szkolenia!
  1. Zaloguj się lub załóż konto.
  2. Wybierz sposób płatności.
  3. Dokonaj płatności online.
  4. Oglądaj szkolenie w przeglądarce lub pobierz na dysk!

Gwarancja satysfakcji

Gwarancja satysfakcji

Wszystkie zakupy są objęte gwarancją satysfakcji. Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, zwrócimy Ci pieniądze. Więcej

Obsługa Klienta

57,00 zł

(46,34 zł netto)

Kup teraz! i oglądaj online lub pobierz na dysk
Prowadzący: Market Wiedzy
Długość szkolenia: 9 godz.
Dodano: 22 kwietnia 2012